Γιατί δυο μέτρα και δυο σταθμά – Τότε στόχος ήταν να φθαρεί το ΠΑΣΟΚ.
Θυμάστε όταν ξέσπασε το θέμα με την Καϊλή πώς αντέδρασαν η Νέα Δημοκρατία και τα στελέχη της;
Τι σοβαρές καταγγελίες έκαναν, πώς στοχοποίησαν το ΠΑΣΟΚ και τον Νίκο Ανδρουλάκη, πώς χαρακτήριζαν την Εύα Καϊλή;
Τώρα με τον Δημήτρη Αβραμόπουλο ήταν απλώς …Δευτέρα!
Η Νέα Δημοκρατία άλλωστε έχει …διαπρέψει με τα …σκάνδαλα των άλλων!
Ποιος δεν θυμάται μέρα που είναι, 30 χρόνια από το θάνατο του Ανδρέα, το Ειδικό Δικαστήριο; Ή τη φράση του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη πως αν κουνούσε το δάκτυλό του στον Βασίλη Κόκκινο ο Αντρέας θα έμπαινε φυλακή;
Έτσι έχουν δυστυχώς τα πράγματα..
Β.Σκ.
dnews.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




















































