Street scenes, Athens, July 18, 2016 / Στιγμιότυπα δρόμου, Αθήνα, Ιούλιος 2016

Ηλεκτρικός: Πανικός και ερωτήματα στις γραμμές του ΗΣΑΠ – «Δεν ήρθε κανένας υπεύθυνος» λένε έντρομοι οι επιβάτες

297

Συναγερμός έχει σημάνει στις Αρχές για φωτιά που εκδηλώθηκε στις γραμμές του Ηλεκτρικού μεταξύ των σταθμών Ειρήνη και Νερατζιώτισσα.

Εικόνες πανικού εκτυλίχθηκαν στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο την Τετάρτη, όπου οι επιβάτες έχουν πάρει την κατάσταση στα χέρια τους, όταν ακινητοποιήθηκε συρμός από φωτιά που εκδηλώθηκε μεταξύ των σταθμών Νερατζιώτισσα και Ειρήνη.

«Μας φώναξαν απ’ έξω οι άλλοι επιβάτες «τις ανοίγετε μόνοι σας τις πόρτες», δεν άνοιξαν αυτόματα. Εμείς πηδήξαμε», αναφέρουν.

Όλα έγιναν μέσα σε λίγα λεπτά, με τους επιβάτες να βλέπουν έντρομοι τις φλόγες να τυλίγουν τον συρμό που είχε σταματήσει περιμένοντας να ανάψει το πράσινο.

Υπάρχει πρόβλεψη να καθαρίζονται οι γραμμές; Επιτηρούνται οι γραμμές για την περίπτωση πυρκαγιάς ή δολιοφθοράς; Ποιος αναλαμβάνει να χαράξει την πορεία που θα ακολουθήσουν οι επιβάτες;

Η απάντηση της ΣΤΑΣΥ

«Σε ακινητοποιημένο συρμό επιβάτες τράβηξαν τον μοχλό ασφαλείας πόρτας, όταν αντιλήφθηκαν καπνό πλησίον του δικτύου. Ο οδηγός, όπως προβλέπει το Πρωτόκολλο Ασφαλείας, διέκοψε τη ρευματοδότηση της γραμμής σε συνεργασία με το Κέντρο Ελέγχου, έκανε χρήση του πυροσβεστήρα που διαθέτει ο συρμός και βοήθησε στην εκκένωση των επιβατών προς τον πλησιέστερο σταθμό», αναφέρει η ΣΤΑΣΥ.

Την ίδια ώρα, άλλοι επιβάτες είδαν τον δικό τους συρμό, στο αντίθετο ρεύμα επίσης να φρενάρει, για προφανείς λόγους ασφαλείας, καθώς κινούνταν οι επιβάτες στις γραμμές. Τονίζεται πως και εδώ είχε κοπεί το ρεύμα.

Στα πλάνα βλέπουμε σε ένα σημείο τις ράγες με τσιμέντο, σε άλλο με ξύλα, οι επιβάτες προφανώς δεν ξέρουν αν και που υπάρχει και ρεύμα. Η εταιρεία λέει πως η φωτιά δεν εκδηλώθηκε σε συρμό και το βαγόνι δεν εμφανίζει ορατές ζημιές.

Από την άλλη, τα ξερόχορτα που αρπάξαν μάλλον δεν θα έπρεπε να είναι εκεί. Άλλωστε η εταιρεία τον Αύγουστο έκανε σχετικό διαγωνισμό και προέβλεπε, όπως σε κάθε σχετικό διαγωνισμό πως «χορτοκοπτικό μηχάνημα (trimmer) χρειάζεται και στον σιδηροδρομικό διάδρομο της γραμμής 1».

Γιατί δεν υπάρχει μόνιμη και συνεχής επιτήρηση των γραμμών; Γιατί ξεκίνησε τον Αύγουστο η διαπραγμάτευση; Γιατί δεν είχαν απομακρυνθεί τα ξερά χόρτα; Γιατί επιτρεπόταν η στάση σε ένα σημείο που υπήρχε κίνδυνος πυρκαγιάς;

Άρα στο πρωτόκολλο είναι να κόβονται και να απομακρύνονται ξερόχορτα, που εδώ πάντως τα βλέπουμε να οργιάζουν. Από την άλλη σε άλλα σημεία σαν και αυτά που βλέπουμε στα πλάνα εμφανίζονται καθαρές οι γραμμές.

in.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αν σας άρεσε το άρθρο

Κάνετε Like