Αποδέκτης καταγγελίας επαγγελματία, για τις χαμηλού επιπέδου και αλλοπρόσαλλες υπηρεσίες της Vodafone, έγινε το Happenednow.gr
Με την καταγγελία του, ο πολίτης επαγγελματίας, ο οποίος διατηρεί πολλές συνδέσεις στη Vodafone από ετών, αναφέρει ότι παρά του ότι εχθές 9.1.2023 στις 10.27΄κατέβαλε το οφειλόμενο ποσό των 400,30€ στην εταιρεία, εντούτοις σήμερα στις 14.17΄η Vodafone του διέκοψε τις τηλεφωνικές συνδέσεις και δεδομένα, εντελώς αναιτιολόγητα.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα εταιρικών πελατών σήμερα στις 14.23΄, τον ενημέρωσαν πως υπήρξε αυτόματη φραγή στις συνδέσεις λόγω οφειλής σήμερα στις 14.17΄, αλλά έβλεπαν την πληρωμή που είχε κάνει στο σύστημά τους, και πως το λάθος ήταν… συστημικό! και θα φρόντιζαν να ξεμπλοκάρουν τις τηλεφωνικές συνδέσεις ενημερώνοντάς τον.
Σε επαναλαμβανόμενες επικοινωνίες του πολίτη με τη Vodafone, οι υπάλληλοι επανειλημμένα αναφερόταν σε..συστημικό λάθος… Θα το κοιτούσαν… Θα έστελναν email αποκατάστασης στο τεχνικό τμήμα… θα… θα… θα…
Στη συνέχεια άλλη εκπρόσωπος ανέφερε πως έστειλε στο σύστημα αίτημα επανασύνδεσης, αλλά τρεις φορές από… συστημικό λάθος το αίτημα ακυρώθηκε, και θα το ξανάστελνε…
Τελικά το… συστημικό λάθος, αποκαταστάθηκε σταδιακά σε όλες τις γραμμές μετά από 2 ώρες και αρκετά τηλεφωνήματα του αγανακτισμένου πολίτη, στο τεχνικό και εμπορικό τμήμα της Vodafone.
Πολίτες έρμαιο των εταιρειών τηλεφωνίας, οι οποίες εκμεταλλεύονται την τεχνική υπεροχή τους έναντι των πολιτών που τους καθιστούν ομήρους, με ένα κράτος ανύπαρκτο και αδύναμο να τους προστατεύσει.
Ζωή Στεργίου
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις