Για τη Ρωσία, η κατασκευή επιβατικών αεροσκαφών δεν είναι μόνο θέμα γοήτρου ή εμπορικού κέρδους καθώς πολλές απομακρυσμένες περιοχές εξαρτώνται πλήρως από τις αερομεταφορές
Για τη Ρωσία, η κατασκευή επιβατικών αεροσκαφών δεν είναι μόνο θέμα γοήτρου ή εμπορικού κέρδους. Πολλές απομακρυσμένες περιοχές εξαρτώνται πλήρως από τις αερομεταφορές. Η ρωσική επικράτεια είναι τόσο μεγάλη που είναι μη ρεαλιστικό να συνδεθούν τα διάφορα σημεία της με χερσαίες μεταφορές.
Η ρωσική υπηρεσία του BBC, όπως γράφει, προσπάθησε να υπολογίσει με ποια αεροπλάνα θα πετούν οι Ρώσοι επιβάτες τα επόμενα χρόνια.
«Ήμασταν ανταγωνιστικοί στη σοβιετική εποχή και είμαι 100% σίγουρος ότι μπορούμε να το κάνουμε και σήμερα», δήλωνε στις 23 Οκτωβρίου ο Σεργκέι Τσεμέζοφ, επικεφαλής της κύριας ρωσικής βιομηχανικής και τεχνολογικής εταιρείας Rostec, στο Συμβούλιο της Ομοσπονδίας, διαβεβαιώνοντας τους γερουσιαστές ότι η ρωσική αεροπορική βιομηχανία είναι αρκετά έτοιμη να ανταγωνιστεί την Boeing και την Airbus.
Οι δηλώσεις αυτές έγιναν την 973η ημέρα από την έναρξη της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία. Σε απάντηση στον πόλεμο οι δυτικές χώρες επέβαλαν σκληρές κυρώσεις στη ρωσική αεροναυπηγική βιομηχανία την οποία έφεραν στα πρόθυρα του «θανάτου».
Το δημοσίευμα της ρωσικής υπηρεσίας του BBC αναφέρει ότι τα επτά επιβατικά αεροσκάφη που παρήχθησαν είναι SuperJet 100, τα οποία ολοκληρώθηκαν από το προπολεμικό απόθεμα.
Πληροφορίες για αυτά περιέχονται στο ανεπίσημο μητρώο των ρωσικών αεροσκαφών Russian Planes. Οι πληροφορίες επιβεβαιώθηκαν επίσης με τη βοήθεια στοιχείων από ομοσπονδιακά μητρώα. Το επίσημο μητρώο των αεροσκαφών της πολιτικής αεροπορίας, το οποίο δημοσιεύονταν από τη Rosaviatsia και το Υπουργείο Μεταφορών, είναι κρυφό, επισημαίνει το δημοσίευμα.
ΑΠΕ-ΜΠΕ-protothema.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις