Η σχετική υπηρεσία είναι προσβάσιμη μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Εργασία και ασφάλιση» και την υποενότητα «Αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων»
Σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση των υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Προστασίας του Πολίτη, η ψηφιοποίηση της διαδικασίας συμβάλλει σημαντικά στην ενίσχυση της διαφάνειας, στην εξοικονόμηση χρόνου και πόρων για τους πολίτες και τη διοίκηση, καθώς και στη μείωση της γραφειοκρατίας. Παράλληλα, διασφαλίζεται η ορθότητα των υποβαλλόμενων στοιχείων μέσω της αυτόματης διαλειτουργικότητας με τις βάσεις δεδομένων του Δημοσίου, μειώνοντας τον κίνδυνο λαθών και καθυστερήσεων.
Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Εργασία και ασφάλιση» και την υποενότητα «Αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων».
Για την υποβολή της αίτησης οι ενδιαφερόμενοι συνδέονται με τους κωδικούς πρόσβασης ΤaxisΝet ή με τους κωδικούς web banking, επιβεβαιώνουν στην εφαρμογή τα στοιχεία τους και συμπληρώνουν τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ στη συνέχεια επιλέγουν αν η φωτογραφία για την άδεια που θα εκδοθεί, θα αντληθεί μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας myPhoto ή μέσω της εφαρμογής αστυνομικών ταυτοτήτων, εφόσον έχει εκδοθεί δελτίο ταυτότητας την τελευταία δεκαετία.
Με την υποβολή, η αίτηση αποστέλλεται στην προσωπική θυρίδα του πολίτη στο gov.gr, ενώ ταυτόχρονα αποστέλλεται ηλεκτρονικά και στη θυρίδα της αστυνομικής Αρχής που έχει επιλέξει ο ενδιαφερόμενος. Οι υπάλληλοι παραλαμβάνουν τις ηλεκτρονικές αιτήσεις στο πληροφοριακό σύστημα της Ελληνικής Αστυνομίας και ελέγχουν την πληρότητα της αίτησης.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο αιτών λαμβάνει στη θυρίδα του είτε την άδεια εργασίας είτε την απορριπτική απόφαση. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας οι πολίτες ενημερώνονται με email και SMS. Επιπλέον η άδεια αποστέλλεται στην προσωπική θυρίδα του πολίτη.
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





















































