Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τη στιγμή που η Michelin ανακοίνωσε πως οι έρευνες που κάνει με τη συνεργασία της Maxion είναι σε πολύ καλό δρόμο για την επανάσταση στα ελαστικά και τις ζάντες.

Τα ελαστικά Michelin και οι τροχοί Maxion μας φέρνουν πιο κοντά σε έναν ευέλικτο τροχό που θα αλλάξει τελείως την καθημερινότητα των αυτοκινητιστών.

Πριν από λίγο καιρό, η Michelin άρχισε να «ακούει» τους πελάτες της σχετικά με ένα ιδιαίτερο ζήτημα και προσπάθησε να βρει λύσεις. Το θέμα είναι η ελαχιστοποίηση ή ακόμη και η εξάλειψη των ζημιών στα ελαστικά. Δουλεύοντας μαζί με την Maxion Wheels, οι δύο εταιρείες μπόρεσαν να δημιουργήσουν ένα αρκετά κομψό τροχό, που θεωρείται ιδιαίτερα κομψός σε σχέση με την τεχνολογία που εμφανίζει και υπόσχεται να ξεχαστεί το θέμα του κλαταρισμένου ελαστικού για τα αυτοκίνητα, όπως και οι ζημιές στις ζάντες από τις λακκούβες των δρόμων και τις επαφές με τα πεζοδρόμια.

Όλοι γνωρίζουν ποια η Michelin, η οποία μετράει ήδη 130 χρόνια ενασχόλησης με τα ελαστικά αυτοκινήτων και όχι μόνο. Οι δοκιμές που κάνει η Michelin για την εξέλιξη της αντοχής των ελαστικών, είναι πραγματικά ξεχωριστές, φέρνοντας στην πρώτη γραμμή της πιο νέα τεχνολογία στη δομή τους αλλά και στη σύσταση της γόμας τους προκειμένου να έχουν συνδυαστικά εξαιρετική απόδοση στο δρόμο αλλά και κορυφαία αντοχή στις κακουχίες. Η νέες τεχνολογίες που εξελίσσει, όπως είναι η Acorus και ακόμη και η Uptis, θα παρουσιαστούν σύντομα για να αλλάξουν τελείως τις ισορροπίες μέσα στα επόμενα χρόνια.

Η Maxion Wheels από την άλλη πλευρά, είναι το άλλο μισό αυτής της ιστορίας. Κατασκευάζουν τροχούς χάλυβα και αλουμινίου με εφαρμογές σε αυτοκίνητα, γεωργικό εξοπλισμό, επαγγελματικά οχήματα, ακόμη και στρατιωτικά οχήματα για περισσότερα από 100 χρόνια. Επομένως, είναι λογικό ότι μια τέτοια ομάδα δύο ηγετών του κλάδου θα έχει αποτέλεσμα μοναδικό στο σχεδιασμό του αλλά και στην εφαρμογή καινοτόμων ιδεών.

Οι περισσότερες ζημιές των τροχών συμβαίνουν όταν χτυπάει μια έντονη ακμή όπως ένα κράσπεδο ή μια λακκούβα με μεγάλη ταχύτητα. Συνήθως το ελαστικό πιέζεται ανάμεσα σε αυτό το άκρο και το χείλος της ζάντες και αυτό έχει ως αποτέλεσμα το κόψιμο του ελαστικού τις περισσότερες φορές αλλά και τη ζημιά στη ζάντα σε αρκετές περιπτώσεις. Η τεχνολογία Acorus έρχεται να δώσει λύση στο θέμα αυτό με τον τροχό που αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος είναι παρόμοιο με αυτό ενός κλασικού τροχού, άκαμπτο για να προσφέρει την υποστήριξη που απαιτείται για τη λειτουργία του αυτοκινήτου και του ελαστικού. Ωστόσο, το δεύτερο μέρος στο εσωτερικό και στο εξωτερικό του τροχού, έχει να κάνει με την τοποθέτηση δύο ελαστικών δακτυλίων που κρατούν το ελαστικό από οποιαδήποτε άμεση επαφή με το χείλος ή το άκαμπτο τμήμα του τροχού.

Όταν χτυπάει σε μια τρύπα της ασφάλτου, η πίεση των ελαστικών αναγκάζει αυτές τις φλάντζες να παραμορφωθούν ελαστικά προς τα πάνω, απορροφώντας την ενέργεια αντί του ελαστικού. Έτσι προστατεύεται το ελαστικό από το να καταστραφεί, ενώ ταυτόχρονα διατηρείται και το χείλος της ζάντας χωρίς ζημιά. Αυτή η μέθοδος προστασίας έχει επίσης ένα πρόσθετο μπόνους. Επειδή το ελαστικό κάμπτει τώρα γύρω από το χείλος, η πίεση δεν κατανέμεται πλέον πλήρως στο σύστημα ανάρτησης, δίνοντας στους επιβάτες μια ομαλότερη διαδρομή. Είναι βασικά σαν να έχετε ένα επιπλέον σύστημα ανάρτησης στο όχημά σας.

newsauto.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις