Τι λέει το εστιατόριο μετά το δημοσίευμα του protothema.gr για την καταγγελία της Αμερικανίδας τουρίστριας που κλήθηκε να πληρώσει 600 ευρώ για μια μερίδα καβούρια και δύο κοκτέιλ – «Όλα τα είδη που πουλάμε στο κατάστημά μας αναγράφονται αναλυτικά μέσα στον κατάλογο» απαντούν για την τιμή – Τι λένε για τις απειλές που κατήγγειλε πως δέχθηκε η τουρίστρια
Ανακοίνωση δημοσιοποίησαν οι υπεύθυνοι του κέντρου εστίασης με τα «χρυσά καβουροπόδαρα», στη Μύκονο, μετά το δημοσίευμα του protothema.gr ότι Αμερικανίδα τουρίστρια κλήθηκε να καταβάλει το ποσό των 600 ευρώ.
Στην απάντηση που έχει αποσταλεί αναφέρεται, μεταξύ άλλων, πως δεν εντοπίστηκε καμία απολύτως παράβαση στους ελέγχους που έγιναν τις τελευταίες ημέρες στο εστιατόριο.
«Όλα τα είδη που πουλάμε στο κατάστημά μας αναγράφονται αναλυτικά μέσα στον κατάλογο σύμφωνα με τον νόμο. Οι κατάλογοι είναι μπροστά από το μαγαζί μας σε εμφανές σημείο. Δίνουμε τους καταλόγους στους πελάτες μας πριν από την παραγγελία. Για όλα τα προϊοντα μας, υπάρχουν τα νόμιμα παραστατικά. Ο πελάτης χρεώθηκε αυτήν την τιμή γιατί τα βασιλικά καβουροπόδαρα δεν είναι διατιμημένο είδος και η κοστολόγηση γίνεται σύμφωνα με το τιμολόγιο αγοράς τους. Τα συγκεκριμένα περιστατικά ελέγχθηκαν από την ΑΑΔΕ και δεν υπήρξε καμίαπαράβαση. Σχετικά με το φιλοδώρημα, ο πελάτης βάζει πάντα το ποσό που επιλέγει κι εμείς δεν έχουμε ανάμειξη σε αυτό. Είναι καθαρή επιλογή του πελάτη», απαντά η εταιρεία για την τιμή των καβουριών.
Όσον αφορά στις κατηγορίες για απειλές που φέρεται να δέχθηκε η τουρίστρια, ο υπεύθυνος της επιχείρησης απαντά το εξής: «Είμαστε τρίτης γενιάς επιχείρηση, ούτε βρίζουμε ούτε απειλούμε, ούτε μπράβους έχουμε. Ο σερβιτόρος του τραπεζιού πλησίασε το ταμείο αφού εκλήθη από τον ταμία να δώσει διευκρινήσεις στον πελάτη».
Στο σχετικό κείμενο της απάντησης παρουσιάζονται αναλυτικά οι έλεγχοι που διενεργήθηκαν στο κέντρο εστίασης. Ειδικότερα επισημαίνεται ότι στις 13 Μαΐου έγινε έλεγχος από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων και οι ελεγχκτές δεν διαπίστωσαν παράβαση. «Στις 15 Μαΐου σε έλεγχο του ΕΦΚΑ, συνοδεία της τοπικής αστυνομίας, όλοι οι υπάλληλοι βρέθηκαν εντός ωραρίου και νόμικα καταχωρημένοι στον πίνακα προσωπικού. Στις 15 Μαΐου σε έλεγχο της αστυνομίας Μυκόνου ζητήθηκαν όλες οι άδειες της επιχείρησης καθώς και οι γνωστοποιήσεις. Ζητήθηκαν όλα τα πιστοποιητικά υγείας του προσωπικού. Ζητήθηκε η άδεια μουσικής την οποία παρουσιάσαμε καθώς πρέπει. Ζητήθηκε άδεια παραλίας και αιγιαλού, την οποία παρουσιάσαμε με υπογραφή και σφραγίδα του δημάρχου Μυκόνου, όχι της κτηματικής για την οποία η επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη. Ζητήθηκε τεχνική έκθεση για τη μουσική για την οποία δεν γνωρίζαμε ότι πρέπει να έχουμε και δώσαμε άμεσα εντολή έκδοσής της. Στις 18 Μαΐου έγινε έλεγχος από μικτό κλιμάκιο οικονομικής αστυνομίας Αθηνών. Έγινε φορολογικός έλεγχος σε όλο το εστιατόριο και την παραλία καθώς και έλεγχος εργαζομένων. Δεν βρέθηκε απολύτως καμία παράβαση, καθόλα νόμιμοι» υπογραμμίζεται στην απάντηση των υπευθύνων του κέντρου εστίασης.
Η καταγγελία για τα «χρυσά καβουροπόδαρα»
Η Αμερικανίδα τουρίστρια που είχε φέρει στο φως το δημοσιότητας την απόδειξη των 600 ευρώ επισκέφτηκε, πριν από λίγες ημέρες, την Υποδιεύθυνση Αστυνομίας Μυκόνου και κατήγγειλε ότι άνθρωποι του μαγαζιού της έκαναν «μπούλινγκ» και μάλιστα την απείλησαν όταν εκείνη αρνήθηκε να πληρώσει το ποσό για ένα πιάτο καβουροπόδαρα και δυο κοκτέιλ.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε στους αστυνομικούς, άνθρωποι του καταστήματος, συγκεκριμένα τρεις άνδρες, πλησίασαν απειλητικά εκείνη και την 19χρονη κόρη της διότι αρνούνταν να πληρώσουν το υπέρογκο ποσό των 600 ευρώ.
«Πλήρωσε διότι διαφορετικά ειδοποιούμε την αστυνομία και ξέρουμε που μένεις» της είπαν, σύμφωνα πάντα με τους ισχυρισμούς της.
«Οι υπεύθυνοι του καταστήματος, άφησαν να εννοηθεί ότι ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού έχει «άκρες» στο αστυνομικό τμήμα του νησιού και γι’ αυτό δεν τον έχουν πειράξει μέχρι σήμερα, παρά τις δεκάδες καταγγελίες που έχει δεχθεί η επιχείρηση του στη πλατφόρμα TripAdvisor» λέει η Αμερικανίδα τουρίστρια. «Ήμουν η πρώτη που πήγα στο τμήμα και έκανα καταγγελία και ελπίζω ότι οι Έλληνες αστυνομικοί θα κάνουν την έρευνα τους για να τιμωρηθούν οι υπαίτιοι» προσθέτει.
Η Αμερικανίδα τουρίστρια είχε στείλει στην τουριστική της πράκτορα το πιάτο με τα καβουροπόδαρα που της σέρβιραν σε εστιατόριο στον Πλατύ Γυαλό, συνοδεύοντας τη φωτογραφία με καυστικό σχόλιο κατά των υπευθύνων της επιχείρησης.
«Πιστεύω ότι αποφασίζουν πόσα χρήματα θα σε χρεώσουν όταν σε στέλνουν μέσα αφού έχεις ολοκληρώσει το γεύμα σου» αναφέρει η Αμερικανίδα τουρίστρια στο μήνυμα της προς την τουριστική πράκτορα. Και συνεχίζει: «Παρεμπιπτόντως αυτό είναι που μας σέρβιραν. Μαζί με δυο ποτά, τα οποία ήταν σε ποτήρι μεγάλου μεγέθους αλλά ήταν γεμάτα πάγο, χυμό και λίγο αλκοόλ».
Σύμφωνα με την ίδια, ο σερβιτόρος που τους εξυπηρέτησε, ανέφερε ότι τα κόκτειλ κόστιζαν 25 ευρώ το ένα, ωστόσο δεν έφερε ποτέ τον αναλυτικό λογαριασμό για να διαπιστώσουν τι ακριβώς τους είχαν χρεώσει. Η Αμερικανίδα τουρίστρια ισχυρίζεται ότι οι υπεύθυνοι του εστιατορίου της χρέωσαν και φιλοδώρημα 78 ευρώ, χωρίς την έγκριση της. «Μου είπαν ότι οφείλω 600 ευρώ για δύο κοκτέιλ και μια μερίδα καβουροποδαρα και μετά είδα στην απόδειξη ότι είχαν χρεωσει 520 ευρώ και τα υπόλοιπα τα χρέωσαν ως φιλοδώρημα, χωρίς να μου το πουν» ανέφερε στην τουριστική πράκτορα που είχε κανονίσει το ταξίδι και την διαμονή της στη Μύκονο.
«Μάλιστα μου είπε ότι χθες μετά το περιστατικό, κατά την διάρκεια ξενάγησης στα αξιοθέατα του νησιού, έπεσε πάνω σε συμπατριώτη της, τον οποίο είχαν χρεώσει 1.000 ευρώ στο ίδιο εστιατόριο και ήταν έξαλλος» είπε στο protothema.gr η τουριστική πράκτορας.
Πώς ξεκίνησε η ιστορία
«Περάσαμε μια όμορφη μέρα στην παραλία αλλά σε παρακαλώ, προειδοποίησε μελλοντικούς σου πελάτες ότι το εστιατόριο- μπαρ που επισκεφτήκαμε, μας χρέωσε 600 ευρώ για δυο κόκτειλ και μια μερίδα καβουροπόδαρα» ανέφερε – σύμφωνα με το protothema.gr – στο μήνυμά της προς την τουριστική πράκτορα Αμερικανίδα που βρίσκεται στη Μύκονο με την 19χρονη κόρη της.
«Ενώ ξέραμε ότι ο λογαριασμός δεν θα υπερέβαινε τα 200 ευρώ, ξαφνικά μας ζητάνε να πληρώσουμε 600 ευρώ! Μάλιστα έβαλαν τρεις άντρες μπροστά μας όταν αρνήθηκα να πληρώσω γιατί αυτά που μας ζητούσαν ήταν εξωφρενικά. Το μοναδικό επιπλέον έξοδο ήταν ότι είχαμε καθίσει τρεις ώρες σε δυο ξαπλώστρες του καταστήματος. Φεύγοντας οι ντόπιοι μου είπαν ότι πελάτες ειδοποιούν συνεχώς την αστυνομία για παρόμοια περιστατικά που αφορούν το συγκεκριμένο μαγαζί, όμως ποτέ δεν γίνεται τίποτα» συνεχισε η Αμερικανίδα μιλώντας στην τουριστική πράκτορα.
protothema.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις