H μεγάλη αύξηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών που παραδίδονται κατ’ οίκον έχει ανεβάσει το λειτουργικό κόστος των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και πλέον επικρατεί προβληματισμός για το εάν πρέπει να επιβληθούν νέες χρεώσεις ή να αυξηθούν οι υφιστάμενες.
Το πρώτο βήμα πάντως έγινε από την αλυσίδα «Σκλαβενίτης» η οποία με ανακοίνωσή της ενημερώνει πως για αγορές από 30 έως 100 ευρώ η χρέωση για παράδοση της παραγγελίας κατ’ οίκον είναι 5 ευρώ, ενώ δωρεάν, χωρίς δηλαδή χρέωση αποστολής, παραμένουν οι αγορές άνω των 100 ευρώ.
Σημειώνεται πως έως τώρα η Σκλαβενίτης δεν επέβαλλε χρέωση για παραγγελίες άνω των 30 ευρώ, ενώ για παραγγελίες κάτω από αυτό το ποσό επέβαλλε χρέωση από 2 έως 6 ευρώ.
Κίνηση η οποία δεν θα έπρεπε να προκαλεί έκπληξη καθώς ήταν δρομολογημένη και «πάγωσε» λόγω υψηλού πληθωρισμού.
Η κίνηση αυτή της «Σκλαβενίτης» είναι σίγουρο πως θα βρει μιμητές δεδομένου ότι οι περισσότερες εταιρείες δεν χρεώνουν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 40-50 ευρώ, ενώ σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών των αλυσίδων,, η δωρεάν κατ’ οίκον παράδοση των προϊόντων οδηγεί σε μια απώλεια περίπου 10% του τζίρου.
Αυτό που μένει να φανεί είναι κατά πόσο το καταναλωτικό κοινό θα συνεχίσει το e-commerce, δεδομένου ότι έχει εκπαιδευτεί από τα σούπερ μάρκετ σε δωρεάν διανονή και κατά πόσο αυτή η αλλαγή θα λειτουργήσει αποτρεπτικά για να αγοράσει κάποιος προϊόντα ηλεκτρονικά.
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις