Οι μέσες μηνιαίες ώρες λειτουργίας της Jeju Air ήταν αρκετά μεγαλύτερες μεταξύ των λοιπών εγχώριων αεροπορικών εταιρειών – Η εταιρεία τονίζει πάντως πως το δυστύχημα δεν ήταν αποτέλεσμα αμέλειας συντήρησης
Σύμφωνα με πηγές της βιομηχανίας, που επικαλείται το πρακτορείο Yonhap, το μοιραίο αεροσκάφος είχε πραγματοποιήσει – λόγω των αναγκών που δημιούργησε η εορταστική περίοδος – 13 δρομολόγια μέσα σε 48 ώρες πριν το δυστύχημα. Στο διάστημα αυτών των δύο μηερών, το αεροσκάφος ταξίδεψε μεταξύ τριών αεροδρομίων στη Νότια Κορέα και πέντε αεροδρομίων σε πέντε άλλες χώρες: Κίνα, Ιαπωνία, Ταϊλάνδη, Μαλαισία και Ταϊβάν.
Οι μέσες μηνιαίες ώρες λειτουργίας της Jeju Air βρέθηκαν επίσης αρκετά μεγαλύτερες μεταξύ των λοιπών εγχώριων αεροπορικών εταιρειών.
Σύμφωνα με την τριμηνιαία έκθεση της Jeju Air, ο μέσος μηνιαίος χρόνος μεταφοράς ανά επιβατικό αεροσκάφος κατά το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους ήταν 418 ώρες, ο μεγαλύτερος μεταξύ των έξι εγχώριων αεροπορικών εταιρειών.
Ο μέσος μηνιαίος χρόνος μεταφοράς της Jin Air, μιας άλλης αεροπιρικής της Νότιας Κορέας, το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους ήταν 371 ώρες και ο μέσος μηνιαίος χρόνος μεταφοράς της T’way Air ήταν 386 ώρες.
Η Jeju Air επισήμανε πάντως ότι το πολύνεκρο δυστύχημα τα ξημερώματα της Κυριακής δεν ήταν αποτέλεσμα αμέλειας συντήρησης.
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις