Η Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής ,η οποία τώρα κάνει “έρευνα” συγκροτήθηκε με αφορμή τη δολοφονία 57 ανθρώπων στα Τέμπη. Σιδηροδρομικό δυστύχημα το οποίο ήταν η αφορμή. Αιτία είναι τα απίστευτο φαγοπότι των οικονομικών πόρων στον ΟΣΕ και στις σχετικές δορυφορικές εταιρείες του. Τα χρήματα που προορίζονταν για έργα σηματοδότησης και ασφαλούς κίνησης των τρένων δεν δόθηκαν ποτέ για τα έργα αυτά.
Δολίως. Έγιναν μίζες, έγιναν φαγοπότι διαφόρων της πολιτικής σκηνής.
Εμείς τα λέμε και τα γράφουμε αυτά;
Οόοοοχι!
Τα λένε τα ΜΜΕ,τα λένε πολιτικοί.Κάθε χρόνο και επι χρόνια πολλά.
Και ονοματίζουν τις συμβάσεις που κατέληξαν σε φαγοπότι. Την διαβόητη σύμβαση 717. Την διαβόητη σύμβαση 994 του ΟΣΕ.
Τα ΜΜΕ και πολιτικοί της Αντιπολίτευσης τα λένε και τα γράφουν επισήμως αυτά απευθυνόμενοι στην κοινή γνώμη,αλλά και στους αρμόδιους εισαγγελείς;
Οοοοχι!
Το 2003 πρωθυπουργός ήταν ο Κ.Σημίτης. Ο ίδιος Κ.Σημίτης που τιμήθηκε για την ….προσφορά του στη χώρα πριν λίγες ημέρες και τον τίμησε με την παρουσία και τα έργα του ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Για την πρωθυπουργία του ίδιου Κ.Σημίτη η ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ στις 2/9/2003 μιλούσε για σκάνδαλο στον ΟΣΕ και διαπλοκή και τα χειρότερα. Αφορούσε ακριβώς αυτή τη συμβαση 994.
Εκείνον τον Σεπτέμβριο έγιναν σεισμικές οι καταγγελίες ακριβώς για αυτή τη σύμβαση και τη ΖΗΜΕΝΣ. Παραμονές της Ολυμπιάδας του 2004 και η ΖΗΜΕΝΣ με τα συστήματα ασφαλείας κλπ ήταν κυρίαρχη στις προμήθειες και στις εργολαβίες παντού.
Ενδεικτικά εκείνον τον Σεπτέμβρη καταγγελίες για σκάνδαλωδη σύμβαση κλπ δημοσίευσαν το ΒΗΜΑ (5/9/2003)ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (18/9/2003) ΕΣΤΙΑ(5/9/2003) Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ (5/9/2003)ΒΡΑΔΥΝΗ, ΠΑΡΟΝ, ΑΠΟΦΑΣΗ.Ειδικά η ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ στις 4/9/2003 είχε τίτλο το εξής: ΜΕ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ το Δ.Σ. του ΟΣΕ δέχθηκε την προκλητική εισήγηση του Προέδρου του Κ.Γιαννακού για τον προαστιακό” και αποκορύφωμα ο ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ Δ.ΡΙΖΟΥ είχε τίτλο στις 17/9/2003 “Καταγγελία της Νέας Δημοκρατίας στη Βουλή για το έργο του Προαστιακού”.
Στις 5/9/2003 Ο Εισαγγελέας Εφετών Αθηνών με τα έγγραφά του με αριθμούς 40661,40662 και 40881/8/9/2003 σχηματίζει δικογραφίες και ξεκινά έρευνα για το σκάνδαλο αυτό. Αναφέρει ρητά ότι η έρευνα έχει γενεσιουργό αιτία τα ρεπορτάζ των εφημερίδων αυτών μαζί με την καταγγελία της Νέας Δημοκρατίας για σκάνδαλο αυτό.
Η έρευνα κρατάει χρόνια.
Τα πράγματα αλλάζουν.Το Κόμμα του-κατά Κώστα Καραμανλή- “αρχιερέα της διαπλοκής” συγκυβερνά με τη Νέα Δημοκρατία και οι φωνές και τα ρεπορτάζ για την δικαστική έρευνα που σέρνεται πια με ρυθμό χελώνας σε διάφορα στάδια και γραφεία λιγοστεύουν.
Στις ημέρες μας,το 2023 “αναλυτές” που εξωραϊζουν αυτή την διαπλοκή των δυο κομμάτων τα γράφουν αλλιώς. Αναλυτής της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ γράφει ότι λόγω της οικονομικής κρίσης (που προφανώς ήρθε απρόσκλητη από τη…Λαπωνία,μέρες που είναι) απέκτησαν ψηφοφόρους διαμαρτυρίας τα άλλα κόμματα και έτσι έγινε κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ.
Προφανώς και δεν είναι λάθος.
Ο Αλέξης Τσίπρας και ο Δημήτρης Παπαδημούλης φέρνουν στις 12/4/2011 στη βουλή με βαρύτατο λεξιλόγιο το σκάνδαλο αυτό και ρωτούν γιατί συγκαλύπτονται οι παρανομίες.
Μνημονεύουν και ρεπορτάζ της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ ,της αείμνηστης Αριστέας Μπουγάτσου.
Το φουντωμένο” απο τη διαπλοκή Κόμμα (ΣΥΡΙΖΑ) στην ουσία στην ερώτησή του περιλαμβάνει όλα αυτά τα ρεπορτάζ των προαναφερόμενων έγκυρων εφημερίδων και προειδοποιεί ότι αυτό το φαγοπότι θα οδηγήσει σε καταστροφικά δυστυχήματα.
Πως λέμε ενδεχόμενο δόλο ένα πράμα; Αυτό ακριβώς…
Δημοσιεύουμε την ερώτηση ολόκληρη όχι για “αβάντα” στο ΣΥΡΙΖΑ.Αλλά γιατί όσα γράφει τα έγραφαν με άλλα λόγια αυτές οι προαναφερόμενες εφημερίδες και τα λένε σήμερα όοοοοχι όλα τα Κόμματα. Μόνο ο Κυριάκος Βελόπουλος,η Ζωή Κωνσταντοπούλου,το ΚΚΕ,κάποιοι απο το ΣΥΡΙΖΑ και κάποιοι απο το ΠΑΣΟΚ.
Ιδού η ερώτηση ολόκληρη :
12/04/2011
Το ατέλειωτο εργοτάξιο του Προαστιακού. Εγκληματικές ενέργειες από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ – Ερώτηση του Προέδρου της Κ.Ο. Αλ.Τσίπρα και του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Δ. Παπαδημούλη
Προς τους Υπουργούς Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων – Οικονομικών
Συγκλονιστικά στοιχεία έρχονται στη δημοσιότητα, με σχετικά άρθρα της Ελευθεροτυπίας της 1,2 και 3 Μαρτίου 2011, της δημοσιογράφου κ. Αριστέας Μπουγάτσου.
Το Δ.Σ. του ΟΣΕ, αποφάσισε στα τέλη Φεβρουαρίου τη διάλυση της σύμβασης που είχε συνάψει με την κοινοπραξία των Siemens AG-ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ για το έργο του προαστιακού σιδηροδρόμου στα τμήματα Πειραιάς-Αθήνα-Τρεις Γέφυρες- ΣΚΑ-Αχαρνές-Τρεις Γέφυρες-Λιόσια, στο οποίο προβλεπόταν και κατασκευή ηλεκτροκίνησης-σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης.
Η σύμβαση 994, ύψους 161,4 εκατ. ευρώ, είχε υπογραφεί τον Απρίλιο του 2005, το έργο χαρακτηριζόταν τότε ολυμπιακό (!) και συμφωνήθηκε ότι όλα θα παραδίδονταν τον Δεκέμβριο του 2005.
Πέρασαν έξι χρόνια από τότε. Στην κοινοπραξία δόθηκαν αλλεπάλληλες παρατάσεις, έγιναν μετατροπές και αναθεωρήσεις τιμών που επέφεραν επιβαρύνσεις περίπου 20 εκατ. Ευρώ, από διαφορετικές διοικήσεις του ΟΣΕ, και από δύο διαφορετικές κυβερνήσεις της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ, μέσω των εκάστοτε εποπτευόντων (τον ΟΣΕ) υπουργών Μεταφορών ή Υποδομών.
Το έργο αυτό είναι πια ένα παρατημένο εργοτάξιο και οι πολίτες παραμένουν χωρίς προαστιακό, ο ΟΣΕ διά της ΕΡΓΟΣΕ θα επαναπροκηρύξει το εναπομείναν έργο, ενώ το πανίσχυρο κατασκευαστικό καρτέλ, που έχει και δεσπόζουσα θέση στα ΜΜΕ οδεύει προς τη διεκδίκηση αποζημιώσεων.
Εννέα μήνες ήξεραν στον ΟΣΕ πως πρέπει να τερματιστεί η σύμβαση-σκάνδαλο του προαστιακού και το σκέφτονταν. Οι Αρχές προειδοποιούσαν για την αμαρτωλή σύμβαση 994, καθώς επίσης ότι πίσω από τα Πρωτόκολλα Παραλαβής Αφανών Εργασιών (ΠΠΑΕ) κρύβονταν πληρωμές για έργα εκτός της σύμβασης.
Δύο έγγραφα έχουν φτάσει στην ΕΔΙΣΥ ( θυγατρική του ΟΣΕ που τότε διαχειριζόταν τη σύμβαση 994 με την εργοληπτική τρόικα) στις 25 και στις 28 Ιουνίου 2010 από τη Γενική Γραμματεία Επενδύσεων και Ανάπτυξης και τη Διαχειριστικής Αρχή τα οποία λένε: Διακόψτε τη σύμβαση. Αποκαλύπτουν επίσης ότι ο προαστιακός, αν επαναδημοπρατηθεί, θα λειτουργήσει το 2016.
Η Γενική Γραμματεία Επενδύσεων και Ανάπτυξης μεταξύ άλλων είχε επισημάνει τα εξής:
• Έχει ήδη παραβιαστεί ο όρος της διακήρυξης για ολοκλήρωση του έργου 161,4 εκατ. ευρώ εντός οκτώ μηνών. Λόγω αυτού του όρου προσφορά υπέβαλε μόνο ο ανάδοχος και το έργο ανατέθηκε με συμβολική έκπτωση.
• Η παρέλευση 20 άπρακτων μηνών μέχρι την υπογραφή της σύμβασης δεν επιβεβαίωσε τον επείγοντα χαρακτήρα του έργου που επεκαλείτο η διακήρυξη.
• Η σύμβαση «πάσχει από τη διαδικασία ανάθεσης και ειδικότερα τους όρους διακήρυξης με τους οποίους περιορίστηκε ο ανταγωνισμός και στη συνέχεια αυτοί οι όροι δεν εφαρμόστηκαν».
• Διαπιστώθηκαν μεγάλες τροποποιήσεις που έγιναν από το αρχικώς ανατεθέν αντικείμενο με το τελικώς εκτελεσθέν. Κοινώς, άλλη «σύμβαση» εκτελείτο.
• Όταν μια αναθέτουσα αρχή διαπιστώσει ότι το αντικείμενο που ανατέθηκε δεν είναι δυνατόν να εκτελεστεί, είναι προτιμότερη η διακοπή της σύμβασης, η προσαρμογή των μελετών και η επαναδημοπράτησή του.
• Ήδη η υπηρεσία έχει εφαρμόσει διορθώσεις πληρωμών με μείωση κοινοτικής συμμετοχής, συνεπεία παραβάσεων κανόνων που ισχύουν για τα συγχρηματοδοτούμενα έργα.
• Οι συνεχείς παρατάσεις αποτελούν τροποποίηση ουσιώδους όρου της προκήρυξης.
• Το σύνολο του έργου δεν είναι δυνατόν να εκτελεστεί μ αυτή τη σύμβαση. Η αναθέτουσα αρχή (ΟΣΕ) πρέπει να προβεί άμεσα σε νέα προκήρυξη.
Το έγγραφο της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Μεταφορών, σταλμένο στις 28 Ιουνίου 2010 που υπογράφει η προϊσταμένη Ελένη Γιώτη, αναφέρει μεταξύ άλλων: «Δεδομένου ότι η υφιστάμενη σύμβαση κατασκευής ούτως ή άλλως δεν μπορεί να εκτελέσει σημαντικό φυσικό αντικείμενο έργου σύμφωνα με την ισχύουσα ΚΥΑ για έγκριση περιβαλλοντικών όρων, θα πρέπει ταυτόχρονα να προχωρήσετε άμεσα και με ταχύτατες διαδικασίες σε επαναδημοπράτηση όλων την υπολειπόμενων εργασιών, ώστε να εξασφαλίζεται η ολοκλήρωση του έργου έως το 2016 το αργότερο». Για τα αυτονόητα λοιπόν απαιτήθηκαν εννέα μήνες.
Εν τω μεταξύ η κοινοπραξία είχε έγκαιρα «γίνει δέκτης πληροφοριών περί προθέσεων τερματισμού της σύμβασης 994». Γι αυτό το λόγο ο εκπρόσωπος της Siemens – ΑΚΤΩΡ – ΤΕΡΝΑ κ. Γ. Περδικάρης στις 17/6/2010 απέστειλε 4σέλιδη επιστολή προς τον δ.σ. της ΕΔΙΣΥ Β. Τσιαμαντή, την οποία κοινοποίησε προς τον γεν. γραμματέα Υποδομών κ. Θ. Τσιόκα και τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Β. Θεοφανόπουλο.
Μ αυτή την επιστολή η κοινοπραξία ζητάει νέα παράταση και με επιχειρηματολογία ότι ΟΣΕ και Δημόσιο θα υποστούν ζημία αν διαλυθεί η σύμβαση.
Η κοινοπραξία του προαστιακού υποστηρίζει διά του κ. Περδικάρη ότι:
• Υπάρχει κίνδυνος απώλειας κοινοτικών πόρων 48,7 εκατ. ευρώ αν καταγγελθεί η σύμβαση.
• Επαναδημοπράτηση του έργου δεν είναι δυνατή προ της παρέλευσης τριετίας.
• Κινδυνεύουν να απενταχθούν συμπληρωματικές συμβάσεις συνδεδεμένων έργων, λόγω μη ολοκλήρωσης του τμήματος της ηλεκτροκίνησης από την Αθήνα ως τις Τρεις Γέφυρες. Συνολικά, πρόκειται για 150 εκατ. ευρώ.
• Υπάρχουν κίνδυνοι ατυχημάτων, καταστροφών και κλοπών ακριβών υλικών εξαιτίας πλημμελούς φύλαξης και ημιτελών εγκαταστάσεων.
• Θέσεις 70 περίπου κλειδούχων που απαιτούνται για τη λειτουργία του συνολικού διαδρόμου η μισθοδοσία των οποίων εκτιμάται σε 3,5 εκατ. ευρώ ετησίως θα καταργηθούν όταν ολοκληρωθεί η σύμβαση 994 και η σηματοδότηση, «το συνολικό κόστος της οποίας θα ανέλθει στα 28,5 εκατ. ευρώ». Μάλιστα υπολογίζει ότι για τέσσερα χρόνια που δεν θα υπάρχει σηματοδότηση η επιβάρυνση του Δημοσίου από την παραμονή των κλειδούχων θα φθάσει τα 14 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, οι έγγραφες απαντήσεις και των δύο απεκρύβησαν και από την εξεταστική για τη Siemens, καθώς, μεταξύ άλλων, οδηγούν στο εδώλιο όσους διαχειρίστηκαν επί τόσα χρόνια τη σύμβαση, ενώ αναδεικνύουν και πολιτικές ευθύνες σε όλους τους υπουργούς που στη θητεία τους ανέχθηκαν τον εκτροχιασμό της σύμβασης.
Ερωτώνται οι κκ. Υπουργοί
1. Η διάλυση της σύμβασης, με τόση μεγάλη καθυστέρηση, θα έχει μεγαλύτερο κόστος από αυτό της ολοκλήρωσης του έργου σύμφωνα με την σύμβαση 994; Αν ναι, θα αναζητηθούν και θα αποδοθούν ευθύνες τόσο για το κόστος από την καθυστέρηση, όσο και από τη διάλυση της σύμβασης;
2. Θα δοθούν αναλυτικά στοιχεία για το τι έγινε και τι πληρώθηκε σ αυτό το δημόσιο έργο;
3. Έχουν υπολογιστεί τα έσοδα που χάνει ο ΟΣΕ τόσα χρόνια που ο προαστιακός είναι εργοτάξιο διαρκείας;
4. Πότε θα γίνει επαναπροκήρυξη του έργου και με ποιο χρονοδιάγραμμα θα αποπερατωθούν οι εργασίες που έχουν απομείνει, ώστε να αποδοθεί ολοκληρωμένο για χρήση το έργο;
5. Ποιο υπολογίζεται να είναι το τελικό κόστος του έργου, που αρχικά είχε προϋπολογισθεί σε 191,4 εκατ. ?;
6. Πώς θα διασφαλισθεί και θα αξιοποιηθεί ο σηματοτεχνικός και ηλεκτρολογικός εξοπλισμός που έχει ήδη εγκατασταθεί;
Οι Ερωτώντες Βουλευτές
Αλέξης Τσίπρας
Δημήτρης Παπαδημούλης”
Γιατί αυτά έχουν σημασία και αξία;
Στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής πρόεεδρο έβαλαν τον πρώην δημοσιογράφο (ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ κλπ) Μαρκόπουλο.
Κάλεσαν και τον αναφερόμενο τότε πρόεδρο του ΟΣΕ Γιαννακό.
Και ο Μαρκόπουλος ρωτάει και γίνεται ο εξής διάλογος:
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Υπάρχει, δηλαδή, από την
πλευρά του κ. Παναγιώτου μια τάση να κάνει τέτοιου είδους καταγγελίες;
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ (Μάρτυς): Ο κ. Παναγιώτου διαχειρίζεται αυτό το θέμα, εν
πάση περιπτώσει, το συγκεκριμένο θέμα για το οποίο σας είπα, με καταγγελίες οι οποίες πήγαν στα αρμόδια δικαστικά όργανα. Τρεις φορές οι ανακριτές διαφθοράς έθεσαν το θέμα στο αρχείο. Μετά ήρθε η Επιτροπή Βαλυράκη που έστειλε το πόρισμα στη Βουλή. Τελικά πήγαμε και καταλήξαμε στο δικαστήριο.Και αθωωθήκαμε όλοι οι κατηγορούμενοι.
Γιατί ρωτάει ειδικά για τον κ.Παναγιώτου, τον κ.Κατσούλη(στη συνέχεια) ο πρόεδρος της σημερινής επιτροπής;
Μα διότι ο κ.Παναγιώτου και 2-3 άλλοι (Γεροντίδου,Κατσούλης) είναι μάρτυρες και στην έρευνα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίεας,η οποία άσκησε ΤΩΡΑ διώξεις για το φαγοπότι στα τρένα αφού ερεύνησε τη δολοφονία των 57 στα Τέμπη.
Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία άσκησε τις διώξεις ακριβώς για την υπόθεση που έθεσε στο αρχείο το 2021 ο οικονομικός Εισαγγελέας.Αρα;
Πως είμαστε σίγουροι ότι η συζήτηση αυτή αφορούσε την συγκεκριμένη σύμβαση 994;
Ιδού ο διάλογος στην Επιτροπή προχθές:
ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΡΑΚΗΣ(ΕΛΛ.ΛΥΣΗ): Μα, είπατε ότι αθωωθήκατε, αλλά δεν μας είπατε γιατί κατηγορηθήκατε.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ (Μάρτυς): Διότι, για τη γραμμή Αθήνα-Πειραιά – Αθήνα – Τρεις
Γέφυρες, την οποία η ΕΡΓΟΣΕ δεν προλάβαινε να τελειώσει, μας την έφερε εμάς, μετέτρεψε η
κυβέρνηση σε εθνική χρηματοδότηση να το προκηρύξει ο ΟΣΕ, να προλάβουμε τους Ολυμπιακούς
Αγώνες, δημοπρατήθηκε όλο μαζί: Γραμμή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση. Και ένα από τα κυριότερα,
τα οποία μας κατηγορούσε είναι γιατί τα δημοπρατήσαμε όλα μαζί και δεν τα δημοπρατήσαμε
ξεχωριστά.
ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΡΑΚΗΣ: Το αδίκημα δεν μας είπατε.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ (Μάρτυς): Αυτό.
ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΡΑΚΗΣ: Πώς το έλεγε;
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ (Μάρτυς): Το αδίκημα ήταν κακούργημα. Σας είπα Τριμελές
Εφετείο …
ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΡΑΚΗΣ: Απιστία; Τι;
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ (Μάρτυς): Απιστία, ναι. Και αθωώθηκα πανηγυρικά. Αυτό
εννοώ. Και όχι μόνον εγώ, όλοι οι κατηγορούμενοι.
ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΡΑΚΗΣ: Αθωωθήκατε, πότε είπατε;
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ (Μάρτυς): Το ’19.
ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΡΑΚΗΣ: Μετά την τροποποίηση των κωδίκων;
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ (Μάρτυς): Όχι, χωρίς την τροποποίηση των κωδίκων. Δεν με
έπιασε η τροποποίηση των κωδίκων.
ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΡΑΚΗΣ: Καλά, θα το δούμε.
Αν θέλετε, μπορείτε να μας προσκομίσετε αυτήν την αθωωτική απόφαση, να ξέρουμε για ποιο λόγο αθωωθήκατε. Για νομικούς λόγους ή για ουσία;
ΘΕΟΠΙΣΤΗ (ΠΕΤΗ) ΠΕΡΚΑ: Ναι, λέω, όμως, ότι κάτι υπήρξε εκεί πέρα. Δεν έγινε μια
σύμβαση, διαλύθηκε, είχε μια εμπλοκή η Siemens. Βεβαίως ζητήθηκαν λεφτά από την Ευρωπαϊκή
Ένωση για έργα τα οποία έπρεπε να έχουν εκτελεστεί. Εδώ μιλάμε ότι η ιστορία των σιδηροδρόμων
στη χώρα μας είναι πολύ πονεμένη και έχουμε δύο κοινοτικά πλαίσια είπα πριν και ένα ΕΣΠΑ για να
γίνει σιδηρόδρομος, και σιδηρόδρομος δεν έγινε. Εδώ υπάρχουν ευθύνες και πολιτικές αλλά και από
ανθρώπους που άσκησαν διοίκηση. Δεν είμαι επιστήμονας. Ασκήσατε διοίκηση.
Επομένως, εδώ είχαμε ένα θέμα, ένα πολύ σοβαρό θέμα με τη σύμβαση 994 και πώς
διαλύθηκε και πώς έφτασε στα δικαστήρια και εκπληρώθηκαν εκ νέου εργασίες που υποτίθεται ότι
είχαν πληρωθεί και έρχεται η Ευρώπη. Μάλιστα τότε τα δημοσιεύματα έγραφαν για ντόμινο σε όλα τα
σιδηροδρομικά έργα. Δεν είναι ερώτηση. Νομίζω απαντήσατε «αθωώθηκα». Για εμάς δεν είναι
βέβαια, εντάξει, μένει ένα κενό γιατί δεν έχουμε ακόμα τρένα.
Επίσης -αυτό είναι ερώτηση-, μπορείτε να μου πείτε, τότε, που διοικούσατε εσείς, ποιο ήταν το
χρέος του ΟΣΕ; Ξέρω για κάτι δισεκατομμύρια. Ή ποια ήταν τα λειτουργικά έξοδα ανά έτος; Εγώ έχω
διαβάσει για ένα δισεκατομμύριο. Δηλαδή έμπαινε μέσα, υπήρχαν δάνεια ακόμα και από Ιαπωνία με
εγγύηση του ελληνικού δημοσίου και ο σιδηρόδρομος δεν προχωρούσε και κάποιοι για αυτό
ευθύνονται…”Τι λέτε; Προσβάλει τη νοημοσύνη και τον κ.Παναγιώτου ο εν λόγω Μαρκόπουλος της Επιτροπής με τα περί αβάσιμων καταγγελιών(αυτές που έκανε η Νέα Δημοκρατια,ο ΣΥΡΙΖΑ,τα ΜΜΕ κλπ) ή όχι;
Υ.Γ. Αυτές τις γιορτινές ημέρες παλεύει σε κρίσιμη κατάσταση ο 20χρονος Γεράσιμος. Είναι ο μοναδικός επιζών στο πρώτο βαγόνι του θανάτου στα Τέμπη. Εκτινάχτηκε στα 100 μέτρα. Σε αυτά που έσπευσαν να ρίξουν τσιμέντο-γαρμπίλι κλπ και εξαφάνισαν -κατ αποτέλεσμα- κάθε ίχνος στον τόπο του εγκλήματος.
Από τότε ο Γεράσιμος,φοιτητής απο το Βόλο, είναι σε κώμα και έχει μεταφερθεί σε ειδική κλινική στις ΗΠΑ, αλλά…
newsbreak.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις