Ο πρωθυπουργός και οι επί της προπαγάνδας σύμβουλοί του συναποφάσισαν ότι έπρεπε να εκπεμφθεί το μήνυμα “σας νιώθουμε”.
Η εικόνα του προέδρου της Ουκρανίας, με λίγα γένια και κοντομάνικο μπλουζάκι, μάς είναι πολύ οικεία πια. Ο Ζελένσκι έχει πόλεμο, ποιον να ενοχλήσει η αξυρισιά του, ακόμα κι αν χρησιμοποιείται ως επικοινωνιακό εύρημα;
Και ξαφνικά είδαμε τον Κυριάκο Μητσοτάκη αξύριστο να γεμίζει τις οθόνες μας. Ο πρωθυπουργός έχει προσβληθεί από κορονοϊό. Οικουρεί, λοιπόν, περιμένοντας να περάσουν οι μέρες για να επιστρέψει στο γραφείο του. Ποιος ο λόγος να εκπέμψει άρον άρον άλλο ένα μήνυμα; Και γιατί έπρεπε να το εκπέμψει αξύριστος;
Για το δεύτερο (αξυρισιά) η απάντηση είναι απλή: είναι καλό επικοινωνιακό τρικ. Εκτός από τον Ζελένσκι, το χρησιμοποίησε τις προάλλες και ο Εμανουέλ Μακρόν. Αυτός, εκτός από αξύριστος, φορούσε τζιν παντελόνι και φούτερ. Και οι φωτογραφίες δόθηκαν (σχεδόν) επίσημα από τη προσωπική του φωτογράφο. Η αποθέωση της εικόνας.
Ο Μητσοτάκης, λοιπόν, έρχεται τρίτος. Το ερώτημα είναι: τι ήταν αυτό που καθιστούσε τόσο επείγον το χτεσινό του μήνυμα; Η εξαγγελία αυτή καθεαυτή(10-15 ευρώ το μήνα σε κάθε δικαιούχο για βενζίνη) είναι μάλλον «αχαμνή». Μόνο όσοι έχουν το αυτοκίνητο για μια βόλτα μπορούν να καλυφθούν. Η εξαγγελία αυτή, μέσα στο τσουνάμι των αυξήσεων που μα έχει κατακλύσει, είναι ο ορισμός της έννοιας «ψίχουλα», άλλωστε τη χρησιμοποίησε και ο ίδιος, για να προλάβει την αντιπολίτευση, όπως είπε. Αν ήθελε να μην είναι «ψίχουλα», θα μπορούσε να επιλέξει κατηγορίες, ώστε η ενίσχυση να είναι ικανοποιητική.
Δεν είναι, λοιπόν, τα λίγα ευρώ που υποχρέωσαν τον κ. Μητσοτάκη να εμφανιστεί αξύριστος και ελαφρώς ταλαιπωρημένος, για να ανακοινώσει ένα μέτρο που είναι αρμοδιότητας ενός, άντε δύο υπουργών. Είναι η, κατά το κοινώς λεγόμενον, «κωλοπιλάλα» που έχει πιάσει τον ίδιο και τους υπουργούς του, που βλέπουν ότι οι τιμές πετάνε, οι άνθρωποι αγκομαχάνε και η δυσαρέσκεια ογκώνεται. Διότι μπορεί η ακρίβεια να είναι εισαγόμενη, όπως είπε ο πρωθυπουργός για να ψέξει τους «λαϊκιστές», αλλά ο καταναλωτής στην Ελλάδα δεν θα τα βάλει με τον εισβολέα Πούτιν. Σε ελληνικά σουπερ μάρκετ μπαίνει, λογαριασμούς της ΔΕΗ παίρνει.
Ο πρωθυπουργός και οι επί της προπαγάνδας σύμβουλοί του συναποφάσισαν ότι έπρεπε να εκπεμφθεί το μήνυμα «σας νιώθουμε». Γι’ αυτό ο κ. Μητσοτάκης διάβασε την εξής παράγραφο: « Νιώθω τις δυσκολίες γύρω μας. Την αγωνία όταν ανοίγει ο λογαριασμός ρεύματος στο σπίτι, όταν το βλέμμα κοιτά το ράφι του σούπερ μάρκετ ή τον μετρητή της βενζίνης».
Έπρεπε, επίσης, να κάνει ο κ. Μητσοτάκης μια φυγή προς τα εμπρός. Με εξαγγελίες για «ενεργειακή αυτάρκεια». Πώς θα έλθει αυτή; Με «επενδύσεις σε Ανανεώσιμες Πηγές, ξεπερνώντας κάθε γραφειοκρατικό εμπόδιο» , με «ανάπτυξη ηλεκτρικών διασυνδέσεων με κράτη όπως η Αίγυπτος» και με «μετατροπή της πατρίδας μας σε πύλη εισόδου υγροποιημένου φυσικού αερίου».
Πότε θα γίνουν αυτά; Ζήσε μαύρε μου να φας το Μάη τριφύλλι. Μέχρι να βάλουμε ανεμογεννήτριες και ηλιακά πάνελ θα πούμε «το ρεύμα ρευματάκι». Οσο για το υγροποιημένο φυσικό αέριο, αν είναι να μας έρχεται «ο κούκος αηδόνι» , καλύτερα να αφήσουμε ανοιχτά τα εργοστάσια λιγνίτη, που βιάστηκαν να κλείσουν.
Οσα μηνύματα κι αν εκπέμψει ο πρωθυπουργός, ξυρισμένος ή αξύριστος, με πουλοβεράκι ή γραβάτα, ό,τι κι αν πει για τους «λαϊκιστές» που χαρακτηρίζουν τα μέτρα του «ψίχουλα», η πραγματικότητα είναι ζοφερή. Το μόνο που απομένει είναι να αναπέμψει καμιά δέηση στον Υψιστο, μπας και συνετίσει τον χριστιανό Πούτιν και ξεκουμπιστεί από την Ουκρανία, για να γλιτώσουμε τα χειρότερα. Αμήν…
news247.gr
AP
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις