Οι παραβάσεις του πρωτοκόλλου κατά του Μπιν Σαλμάν στο Μέγαρο Μαξίμου

⭐ Προσθέστε το HappenedNow στα Αγαπημένα της Google

Μείνετε ενημερωμένοι με τις τελευταίες ειδήσεις προσθέτοντας το HappenedNow στις πηγές ειδήσεων της Google.

➕ Προσθήκη στη Google

Τον υποδέχτηκε με άγημα παρακάμπτοντας την ΠτΔ και παραγνωρίζοντας το γεγονός ότι ο Σαλμάν δεν είναι βασιλιάς (ακόμα)

O πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης υποδέχθηκε τον διάδοχο του θρόνου, Μοχάμετ Μπιν Σαλμάν της Σαουδικής Αραβίας, τοποθετώντας άγημα έξω από το μέγαρο Μαξίμου και φαίνεται ότι κανείς δεν το πήρε χαμπάρι ούτε κατάλαβε ότι παραβίασε απροκάλυπτα το πρωτόκολλο!

Δηλαδή, άγημα, δεν υπάρχει στο μέγαρο Μαξίμου, παρά μόνο στο προεδρικό μέγαρο.

Άγημα, υπάρχει μόνο για αρχηγούς κρατών. Εδώ δεν έχουμε αρχηγό κράτους. Ο Μπιν Σαλμάν είναι ο de facto ηγέτης της Σ.Αραβίας αλλά θεσμικά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

Εν τω μεταξύ βάσει Συντάγματος ούτε ο Κ.Μητσοτάκης είναι ο ανώτατος άρχων στη χώρα.

Κανονικά είναι η ΠτΔ Αικατερίνη Σακελαροπούλου.

Άσχετα με το τι πιστεύει κανείς για την ΠτΔ αυτή είναι ο ανώτατος πολιτειακός άρχοντας.

Προκαλεί εντύπωση ότι κανείς δεν ασχολήθηκε με το ατόπημα αυτό. Όλα καλά δηλαδή…

 

Με πληροφορίες από: pronews.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις