Οπαδοί του Ολυμπιακού μπήκαν κανονικά στο κλειστό της Καρδίτσας: «Κράτος δεν είναι ο πρωθυπουργός»

⭐ Προσθέστε το HappenedNow στα Αγαπημένα της Google

Μείνετε ενημερωμένοι με τις τελευταίες ειδήσεις προσθέτοντας το HappenedNow στις πηγές ειδήσεων της Google.

➕ Προσθήκη στη Google

Δεκάδες άτομα, έστειλαν μηνύματα με συνθήματα

 

Οι οργανωμένοι οπαδοί του Ολυμπιακού κατάφεραν κανονικά να μπουν στο κλειστό της Καρδίτσας και φώναξαν συνθήματα κατά της κυβέρνησης, όπως το «κράτος δεν είναι ο πρωθυπουργός, κράτος είναι ο Ολυμπιακός». 

Μπορεί να ακυρώθηκαν τα εισιτήρια οπαδών των «ερυθρόλευκων» που είχαν κλείσει ηλεκτρονικά, αλλά δεκάδες κατάφεραν να μπουν στο γήπεδο αγοράζοντας τα από τα εκδοτήρια του γηπέδου.

Δεν υπήρχαν πανό, ούτε λάβαρα, αλλά μόνο συνθήματα με κυρίαρχο αυτό για τον πρωθυπουργό που θεωρείται και η πρώτη αντίδραση των οργανωμένων στα νέα μέτρα που ανακοίνωσε το μεσημέρι η κυβέρνηση.

pronews.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις