Στην Ελλάδα η ΕΑΒ δείχνει τις πληγές της από τη γάγγραινα που την κατατρώγει εδώ και χρόνια…

Σε μια στιγμή που τα διεθνή φώτα εστιάζονται στην Αεροδιαστημική Βιομηχανία της Τουρκίας εξ αιτίας του χτεσινού τρομοκρατικού χτυπήματος, υπενθυμίζοντας σε όλο τον πλανήτη τα άλματα που έχει κάνει το καθεστώς Ερντογάν την τελευταία εικοσαετία στον τομέα της αμυντικής αεροναυπηγικής, εδώ στην Ελλάδα η αντίστοιχη βιομηχανία (ΕΑΒ) δείχνει τις πληγές της από τη γάγγραινα που την κατατρώγει την τελευταία τριαντακονταετία.

Η διοίκηση της ΕΑΒ ανακοίνωσε τη διακοπή της συνεργασίας με την ελληνική εταιρεία AMS Aero που είχε αναλάβει τη συντήρηση των μεταφορικών αεροπλάνων C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας.

Η σύμβαση είχε παραπεμφθεί στη διαιτησία αφού η ΕΑΒ δεν είχε ανταποκριθεί στις οικονομικές και άλλες υποχρεώσεις (χορήγηση ανταλλακτικών) που είχε αναλάβει.

  • Αυτόματα τίθεται το ερώτημα : – Ποιος θα τα συντηρεί τα C-130 ;
  • Οι συνδικαλιστές της ΕΑΒ, που έχουν ξεχάσει πώς είναι το κατσαβίδι και στα χέρια τους καθηλώθηκαν τα C-130 με αποτέλεσμα η διαθεσιμότητα τους παραμένει ελάχιστη.

Το περίεργο είναι ότι η διοίκηση της ΕΑΒ επαίρεται για την διακοπή της σύμβασης εκσυγχρονισμού των C-130 μεσούντος του έργου. Παράλληλα περιγράφει με τα πιο μελανά χρώματα την οικονομική κατάσταση της εταιρίας: « Τον Ιούνιο του 2024 ήταν απολύτως οριακή σε ό,τι αφορούσε την εξυπηρέτηση των οικονομικών υποχρεώσεων και των ανελαστικών της δαπανών!

Ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα δεν επαρκούσαν ούτε καν για την εξυπηρέτηση της μισθοδοσίας , ενώ οι ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις ανέρχονταν σε δεκάδες εκατομμύρια.

Οι προμηθευτές ακύρωναν τις παραγγελίες και οι εταιρείες που συνεργαζόταν με την ΕΑΒ, για την παροχή βασικών υπηρεσιών, όπως οι υπηρεσίες σίτισης, καθαρισμού και μεταφοράς προσωπικού, έστελναν αλλεπάλληλα εξώδικα και απειλούσαν με επίσχεση.

Λόγω των συσσωρευμένων καθυστερήσεων, στην υλοποίηση του προγράμματος F-16 Viper, η Lockheed Martin, ο μεγαλύτερος Πελάτης μας μετά το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, παρακρατούσε από τις αρχές του έτους το 25% των τιμολογήσεων της ΕΑΒ για το πρόγραμμα, περιορίζοντας ακόμα περισσότερο την ήδη ανεπαρκή ρευστότητα της Εταιρείας».

Σήμερα η διοίκηση της ΕΑΒ δηλώνει ικανοποιημένη διότι όπως ανακοίνωσε στο πλαίσιο της αντιμετώπισης του προβλήματος ρευστότητας που είχε, εξασφάλισε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της τάξεως των 40 εκατομμυρίων ευρώ, χρήματα δηλαδή των Ελλήνων φορολογουμένων.

Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου…

Είναι κοινό μυστικό εδώ και χρόνια ότι η ΕΑΒ παραμένει πηγάδι χωρίς πάτο που αφαιμάζει τους Έλληνες φορολογούμενους και γι αυτό το κατάντημα και την οικονομική και εθνική ζημία ουδείς έχει λογοδοτήσει και τιμωρηθεί.

Δ.Β.

ieidiseis.gr

EUROKINISSI / ΑΡΧΕΙΟ

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις