Εξοργισμένοι οι κάτοικοι – Απέστειλαν εξώδικο στην εταιρεία τηλεπικοινωνιών

Σε συνθήκες του παρελθόντος, χωρίς σταθερό τηλέφωνο και πρόσβαση στο διαδίκτυο, ζουν εδώ και τέσσερις μήνες οι κάτοικοι στον Άγιο Λαυρέντιο του Πηλίου, ένα από τα χωριά τα οποία αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα με τις πλημμύρες του περασμένου φθινοπώρου που έφερε η κακοκαιρία Daniel.

Σύμφωνα με το «Ταχυδρόμο», η κατάσταση γίνεται όλο και πιο δυσάρεστη καθώς οι κάτοικοι δεν έχουν απολύτως καμία ενημέρωση για το πότε θα αποκατασταθεί η βλάβη.

«Δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο αυτή η κατάσταση. Ζουν άνθρωποι στο χωριό που δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με οικεία τους πρόσωπα και επαγγελματίες που δεν μπορούν να δουλέψουν. Πόσο θα τραβήξει αυτή η υπόθεση;» αναρωτιέται η Ασημένια Σαράφη, επαγγελματίας της περιοχής και μέλος του Αναπτυξιακού Συλλόγου.

Το χωριό σε μια προσπάθεια να δει λίγο «φως στο τούνελ» αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια του και να στείλει εξώδικο στην εταιρία τηλεπικοινωνιών, που έχει το μονοπώλιο στην περιοχή λόγω της γραμμής συνδεσιμότητας. Μέσα σε αυτό αναφέρουν πως θέλουν εξηγήσεις σχετικά με την έλλειψη επικοινωνίας που αντιμετωπίζουν εδώ και μήνες.

«Κατά κύριο λόγο στο χωριό ζουν ηλικιωμένοι άνθρωποι, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις αδυνατούν να επικοινωνήσουν με τους συγγενείς τους καθώς δεν έχουν κινητά τηλέφωνα. Εγώ πάω και δίνω το κινητό μου στη θεία μου, ώστε να εξυπηρετήσω την ξαδέρφη μου. Σε περίπτωση δε έκτακτης ανάγκης ή περιστατικού δεν θα είναι δυνατόν να κληθεί ασθενοφόρο και να παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες, ενώ από καθαρή τύχη μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποιο θύμα» τονίζει η κ. Σαράφη.

Δυσαρεστημένοι είναι οι πελάτες και οι καταναλωτές σε μαγαζιά και ξενοδοχεία της περιοχής καθώς δεν υπάρχει σύνδεση στο ίντερνετ η οποία στις μέρες μας θεωρείται δεδομένη και δεν μπορούν να πληρώσουν με κάρτα αφού δεν λειτουργούν τα POS.

«Έχω έναν ξενώνα στην περιοχή και αναγκαζόμουν να πω στους πελάτες, από πριν ολοκληρώσουν την κράτηση, ότι θα πρέπει να γίνει η πληρωμή με μετρητά, καθώς δεν υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης του POS, λειτουργία επιβεβλημένη από το Υπουργείο Οικονομικών. Πέρα από το γεγονός ότι κάποιοι δικαίως δυσανασχετούσαν, το θεωρούσαν και κοροϊδία μην γνωρίζοντας ότι το χωριό δεν έχει ίντερνετ», λέει η κ. Σαράφη.

Ορισμένοι από τους κατοίκους που εργάζονται με τηλεργασία ή έχουν ανάγκη την σύνδεση στο διαδίκτυο έχουν αναγκαστεί να…ξεκουραστούν χωρίς να γνωρίζουν πόσο θα διαρκέσει το πρόβλημα.

Σύμφωνα με την κ. Σαράφη, η εταιρεία τηλεπικοινωνίας έλυσε το θέμα προσωρινά δίνοντας στους κατοίκους  λεπτά ομιλίας και δεδομένα για ίντερνετ. Όμως, αυτό που δεν αμέλησε να κάνει είναι να εκδώσει τους λογαριασμούς που θα πρέπει να πληρωθούν ασχέτως αν οι υπηρεσίες που προσέφεραν απλά δεν υπήρχαν!

newsbreak.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις