Ολοένα και πληθαίνουν τα προβληματικά περιστατικά, με «πρωταγωνίστρια» μία από τις γνωστότερες και παλαιότερες εταιρίες κούριερ στην Ελλάδα: την ACS.
Σε ποιον δεν έχει τύχει, να είναι στο σπίτι, να περιμένει το δέμα του, και ξαφνικά να λαμβάνει ένα μήνυμα από την ACS, που να λέει ότι ο διανομέας δεν κατάφερε να βρει κανέναν και δυστυχώς δεν μπόρεσε να παραδώσει το δέμα που ήταν προγραμματισμένο. Μάλιστα, ζητούν να τους καλέσεις, να περιμένεις στην αναμονή μέχρι να βρεις κάποιον και στο τέλος απλώς να πας να το παραλάβεις από το εκάστοτε κατάστημα στο οποίο βρίσκεται.
Έτσι έφτασε στα αυτιά μας και ένα άλλο περιστατικό: Καταναλωτής που περιμένει να παραλάβει το δέμα του σε γραφεία εταιρίας που μένει ανοιχτή από τις 7 το πρωί μέχρι τις 12 το βράδυ λαμβάνει ένα τηλεφώνημα από άγνωστο αριθμό. Καθώς περίμενε το δέμα του, σηκώνει το τηλέφωνο και τον ενημερώνουν από το κατάστημα ACS της περιοχής ότι θα τον συνδέσουν με τον διανομέα. Η γραμμή «πέρασε», το τηλέφωνο χτύπησε, αλλά με τον διανομέα ο καταναλωτής δεν κατάφερε να μιλήσει ποτέ. Αμέσως, λαμβάνει ένα μήνυμα που του έλεγε ότι δεν κατέστη δυνατό να γίνει η παράδοση γιατί δεν βρήκαν κανέναν – σε εταιρία που μένει ανοιχτή 17 ώρες την ημέρα- και η ιστορία επαναλαμβάνεται.
Πέρα από την πρακτική των lockers που φαίνεται να πηγαίνει καλά, ας μην ξεχνάμε ότι δεν μπορεί να είναι κατ’ αποκλειστικότητα ο μοναδικός τρόπος που θα μπορούμε να παραλαμβάνουμε τα δέματα.
Όσο δε για προγραμματισμό… δεν μπορείς να κάνεις κανέναν. Ακόμα και να μείνεις κλειδωμένος 24/7 στη διεύθυνση που έχεις δηλώσει ότι θες να παραλάβεις, το δέμα σου είναι πολύ πιθανό να μην φτάσει ποτέ. Και να σου ζητήσουν και τα ρέστα που έλειπες!
ieidiseis.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






















































