Άλλα λέει ο Υπουργός Οικονομικών, αλλά ο Υπουργός Ενέργειας…

Και ενώ οι καταναλωτές περιμένουν πώς και πώς, την ημέρα που θα εισπράξουν τα πολυπόθητα χρήματα που θα τούς δώσουν την «ανάσα» που έχουν ανάγκη απέναντι στο κύμα των αυξήσεων του ηλεκτρικού ρεύματος, για άλλη μια φορά η κυβέρνηση φαίνεται πως «παίζει» άσχημο παιχνίδι με τους δικαιούχους.

Αν και στα μέσα του Ιουλίου είχε εξ αρχής καθοριστεί ο χρόνος πληρωμής του Power Pass, σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του Υπουργού Οικονομικών, αφού είχε αναφέρει συγκεκριμένα ότι «οι πληρωμές για το power pass θα γίνουν στις 15/7», οι δηλώσεις του Υπουργού Ενέργειας Κώστα Σκρέκα ότι «είμαστε έτοιμοι τις επόμενες μέρες ή βδομάδες», έρχονται να ανατρέψουν τα πάντα… «Στόχος μας είναι τις επόμενες ημέρες και εβδομάδες– έχουμε δώσει και δυνατότητα παράτασης- να μπορέσει να επιστραφεί το 60% από τις αυξήσεις στο ρεύμα στον λογαριασμό που έχει δηλώσει ο καταναλωτής στην τράπεζα» είπε με νόημα ο κ. Σκρέκας.

Ουσιαστικά παραμένει αδιευκρίνιστο πότε θα δοθούν οι αποζημιώσεις που θα λάβουν οι πολίτες για τις επιπλέον χρεώσεις που είχαν στους λογαριασμούς ρεύματος για την περίοδο από το Δεκέμβριο του 2021 έως και το Μάιο του 2022, λόγω της ρήτρας αναπροσαρμογής. Μάλιστα, όσοι έχουν υποβάλει αίτηση στην πλατφόρμα «Power Pass» παρατηρούν κάποιες ενδείξεις αναφορικά με την πορεία της αίτησης τους.

Τι σημαίνουν οι ενδείξεις στην αίτηση:

ΕΚΚΡΕΜΕΙ ΥΠΟΒΟΛΗ: Ο χρήστης δεν έχει πατήσει «υποβολή αίτησης»

ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: έχει απορριφθεί η αίτηση. Εάν πλοηγηθείτε στη σελίδα της αίτησης θα δείτε στο πάνω μέρος περισσότερες πληροφορίες (π.χ. αδυναμία διασταύρωσης του ΑΦΜ ως δικαιούχου/συνδικαιούχου στο δηλωθέν ΙΒΑΝ). Απορριφθείσες αιτήσεις μπορούν να ενωθούν και να επανυποβληθούν.

ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ: η αίτηση έχει υποβληθεί και βρίσκεται σε διαδικασία ελέγχου των ακολούθων

  • αν το ΑΦΜ είναι δικαιούχος / συνδικαιούχος στο δηλωθέν IBAN
  • αν ο αιτών/αιτούσα δεν έχει ξεπεράσει την μία (1) αίτηση για τον ίδιο και τον/την σύζυγο και δεν έχει ξεπεράσει τις τρεις (3) για τα προστατευόμενα μέλη

ΥΠΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ: για τις αιτίες που βρίσκονται σε αυτή την κατάσταση, έχουν ολοκληρωθεί οι έλεγχοι για το ΙΒΑΝ/ΑΦΜ, και δεν απαιτούνται περαιτέρω ενέργειες από τον πολίτη. Μετά την ολοκλήρωση της Περιόδου Υποβολής Αιτήσεων (1η Ιουλίου 2022) θα εκτελεστούν οι διασταυρώσεις με τα στοιχεία λογαριασμών που θα δοθούν από τους παρόχους, ώστε να γίνει η εκκαθάριση και να υπολογιστεί το ποσό της επιδότησης

ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: το ποσό επιστροφής (για πληρωμή, μέσω ΔΙΑΣ) που αποστέλλεται στο επιλεγμένο Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα

ΠΡΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: η εντολή για το ποσό των εσόδων έχει αποσταλεί στο επιλεγμένο Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα μέσω ΔΙΑΣ και περιμένουμε από την τράπεζα να κάνει την πληρωμή

ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ: έχουμε λάβει απάντηση από το επιλεγμένο Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα ότι εκτέλεσε επιτυχώς την πληρωμή. Ο/Η δικαιούχος μπορεί να ελέγξει τον λογαριασμό του/της

newsbreak.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις