Έντονα ερωτήματα και προβληματισμό προκαλεί το περιστατικό σε συρμό του ΗΣΑΠ, στον οποίο άνοιξαν οι πόρτες ενώ βρισκόταν εν κινήσει, νωρίς το πρωί της Πρωτοχρονιάς. Το συμβάν ήρθε στο φως μετά από καταγγελία των εργαζομένων.

Αποτέλεσμα της δημοσιοποίησης του περιστατικού, ήταν να διαταχθεί εισαγγελική παρέμβαση από τον κ. Κορέα για να διενεργηθεί προκαταρκτική εξέταση προκειμένου να διαπιστωθεί η βασιμότητα της καταγγελίας και να εντοπιστεί αν υπήρξε κίνδυνος για όσους επέβαιναν στον συρμό. Η έρευνα θα εστιάσει στο αν τελέστηκε το αδίκημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την καταγγελία των εργαζομένων του ΗΣΑΠ, την Πρωτοχρονιά, συρμός της Γραμμής 1 ενώ εκτελούσε δρομολόγιο, στο ενδιάμεσο των σταθμών Ανω Πατήσια και Περισσού, όλες οι πόρτες από την μία πλευρά άνοιξαν απότομα!

Από τύχη δεν υπήρξαν τραυματισμοί καθώς χθες λόγω της ημέρας, οι συρμοί δεν είναι γεμάτοι με κόσμο. Να σημειωθεί πως δύο ημέρες πριν, άλλος συρμός έβγαζε καπνούς στο Μοσχάτο.

«Συρμός της δεκαετίας του 1980»

Την ίδια στιγμή, σοκαριστικά είναι και τα όσα περιγράφει στο topontiki.gr για την κατάσταση των συρμών ο πρόεδρος των εργαζομένων ΣΤΑΣΥ, Σπύρος Ρεβύθης.

Όσον αφορά το περιστατικό ο κ. Ρεβύθης ανέφερε πως «ο συρμός έχει αποσυρθεί για να τον ελέγξουν οι τεχνικοί. Θα βγει στην κυκλοφορία μόνο όταν σιγουρευτούμε πως όλα είναι εντάξει. Πρόκειται για συρμό της δεκαετίας του 1980, παλιάς τεχνολογίας δηλαδή».

Παράλληλα, τόνισε «ότι δεν μπορούμε να τον βάλουμε στο διαγνωστικό για να δούμε τι πρόβλημα υπήρξε όπως στους πιο νέους συρμούς, καθώς δουλεύει με… παλιά τεχνολογία».

«Ήμασταν τυχεροί που δεν υπήρξε κάποιο θύμα»

Ο πρόεδρος των εργαζόμενων εστίασε στο γεγονός πως από τύχη δεν θρηνήσαμε κάποια ανθρώπινη ζωή, καθώς «ήταν ξημερώματα Πρωτοχρονιάς και ο συρμός δεν είχε κόσμο. Δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα γινόταν αν συνέβαινε κάποια άλλη στιγμή που ο κόσμος πολλές φορές ακουμπάει στις πόρτες».

Ταυτόχρονα, επιβεβαίωσε ότι όντως «οι πόρτες του συρμού άνοιξαν και έκλεισαν για λίγα δευτερόλεπτα από τη δεξιά πλευρά».

Επιπλέον, αναφέρθηκε και στην παλαιότητα του στόλου του ΗΣΑΠ, καθώς τόνισε «ότι έχουμε 14 συρμούς που είναι 40 και πλέον χρόνων, από τη δεκαετία του 1980. Θα πάνε για ανακατασκευή μέχρι το τέλος του 2025 και ελπίζουμε το πρώτο τρίμηνο του 2026 να έχουμε τους νέους με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Πρέπει να έρθουν καινούργια τρένα, το έχει παραδεχθεί και η κυβέρνηση και ο υπουργός μεταφορών, μαγικά δεν μπορούν να γίνουν».

«Μιλάμε ότι υπάρχουν συρμοί που έχουν ξεπεράσει τα 2,5 με 3 εκατομμύρια χιλιόμετρα, ενώ ο πιο νέος συρμός του ΗΣΑΠ είναι μόλις… 25 ετών», κατέληξε.

topontiki.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις