Με στοχευμένες δράσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο ο Δήμος Σκιάθου επιδιώκει την ενίσχυση της επισκεψιμότητας στο νησί. Σύμφωνα με την τεχνική έκθεση του αντιδημάρχου Τουρισμού Αδαμάντιου Μαθηνού, πρόκειται για δέσμη ενεργειών προβολής του τουριστικού αποθέματος της Σκιάθου με στόχο την προώθηση του τουρισμού εμπειρίας, τη διατήρηση και περαιτέρω ενίσχυση της θέσης και της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού τομέα της Σκιάθου σε επίπεδο χώρας, και τη διεύρυνση της αλυσίδας αξίας του τουρισμού. Όπως αναφέρεται στην έκθεση, οι συνέπειες του κορωνοϊού covid-19 στον τουριστικό τομέα είναι τεράστιες με συνέπεια τη μείωση των αφίξεων από το Ηνωμένο Βασίλειο, μία αγορά που παραδοσιακά αποτελούσε και αποτελεί πολύ σημαντική για το νησί, διότι από εκεί προέρχεται ο μεγαλύτερος αριθμός επισκεπτών. Ο κορωνοϊός covid-19 και η έξοδος της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση καθιστά επιτακτική και άμεση ανάγκη την πραγματοποίηση δράσεων προβολής στη συγκεκριμένη αγορά με στόχο την ενίσχυση της επισκεψιμότητας προς το νησί. Για αυτούς τους λόγους είναι σημαντική η ανάθεση υπηρεσιών σε εταιρεία τουρισμού που εξειδικεύεται στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, που διαθέτει αεροπορικό στόλο, παρέχει ταξιδιωτικά πακέτα σε υποψήφιους επισκέπτες και το κυριότερο, συνδέει το αεροδρόμιο της Σκιάθου με σημαντικά αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου.
Οι δράσεις περιλαμβάνουν ενέργειες συνολικού προϋπολογισμού 24.800 ευρώ. Με την προβολή μέσω εταιρείας πληροφοριών μάρκετινγκ, που θα αξιοποιήσει τη γνώση της για να εντοπίσει συγκεκριμένο κοινό και να το στοχεύσει με τη διαφήμιση της Σκιάθου.
Με τα e-mail προβολής, poster αφίσα μεγέθους Α4 με φωτογραφίες της Σκιάθου και κείμενο με πληροφορίες για το νησί θα αποσταλεί σε ταξιδιωτικούς πράκτορες. Θα πραγματοποιηθούν τουλάχιστον 3000 ηλεκτρονικές αποστολές της αφίσας σε ταξιδιωτικούς πράκτορες σε διάφορες πόλεις και περιοχές του Ηνωμένου Βασιλείου και συγκεκριμένα: Μπέφαστ, Μπέρνιχαμ, Μπρίστολ, Ιστ Μίντλαντς, Εδιμβούργο, Γλασκώβη, Ληντς, Λονδίνο, Νιούκασλ. Τη συγκεκριμένη αφίσα οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θα μπορούν να την κοινοποιήσουν στα social media των εταιρειών τους, στις ηλεκτρονικές τους σελίδες ή ακόμα και να τις εκτυπώσουν για να τοποθετηθεί στα γραφεία τους.
Παράλληλα θα γίνει προβολή με banner στην ηλεκτρονική σελίδα του αναδόχου για τουλάχιστον επτά ημέρες και 50.000 επισκέψεις. Ακόμη, GIF με εικόνα της Σκιάθου θα αποσταλεί σε ταξιδιωτικούς πράκτορες. Θα πραγματοποιηθούν τουλάχιστον 3000 ηλεκτρονικές αποστολές του GIF σε ταξιδιωτικούς πράκτορες σε διάφορες πόλεις και περιοχές του Ηνωμένου Βασιλείου. Τέλος, θα γίνει αποστολή email προβολής της Σκιάθου στο πελατολόγιο της αναδόχου εταιρείας, που περιλαμβάνει τα προσωπικά e-mail όλων των ταξιδιωτικών πρακτορείων και πρακτόρων που έχει συνεργαστεί. Επίσης πρέπει να διαθέτει και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των ανθρώπων που έχουν επιλέξει την εταιρεία για το ταξίδι τους ή τις καλοκαιρινές διακοπές. Επομένως θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικές αποστολές σε τουλάχιστον 75.000 αποδέκτες (ηλεκτρονικές διευθύνσεις) διαφημίζοντας και προβάλλοντας το νησί της Σκιάθου.
e-thessalia
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις