Η εταιρεία εκφράζει, δε, τη «μεγάλη έκπληξή της», όπως επισημαίνεται στο σχετικό κείμενο. “Τα Public, από το 2005 χτίζουν καθημερινά σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα, μέσα από τα φυσικά τους καταστήματα αλλά και το public.gr”, προσθέτει ακόμη η εταιρεία.
Αναλυτικά, η εταιρεία, σε ανακοίνωσή της έπειτα από την επιβολή προστίμου ύψους 520.000 ευρώ, αναφέρει:
“Σε συνέχεια των τελευταίων δημοσιευμάτων αναφορικά με το πρόστιμο που επιβλήθηκε στα Public για θέματα μειωμένων τιμών, το Public Group ενημερώνει το κοινό για τα παρακάτω:
Τα Public σέβονται την απόφαση της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς, αν και την έλαβαν με μεγάλη έκπληξη. Τα Public, από το 2005 χτίζουν καθημερινά σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα, μέσα από τα φυσικά τους καταστήματα αλλά και το public.gr.
60εκ. φορές το χρόνο, οι 2.500 άνθρωποι των Public έρχονται σε επαφή με τους καταναλωτές και εργάζονται καθημερινά με πάθος, αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική τους εμπειρία.
Με αποκλειστικό γνώμονα τη σωστότερη ενημέρωση των καταναλωτών, τα καταστήματα Public, πρώτα στην Ελλάδα, υλοποίησαν την προσθήκη προτεινόμενης τιμής κατασκευαστή δίπλα στην τιμή προϊόντος. Υιοθέτησαν έτσι πρακτικές διαφάνειας προς όφελος των καταναλωτών, ακολουθώντας τις βέλτιστες Ευρωπαϊκές πρακτικές.
Ο σεβασμός που διέπει τις σχέσεις των Public με συνεργάτες, προμηθευτές, τις υπόλοιπες εταιρείες της αγοράς, τους πελάτες και φυσικά τους ανθρώπους τους, αλλά και η πιστή τήρηση των κανόνων του Δικαίου παραμένουν αδιαπραγμάτευτες αρχές.
Με αφορμή αυτήν την απόφαση, πέραν της αυτονόητης προάσπισης με κάθε νόμιμο μέσο των δικαιωμάτων της, η εταιρεία προσκαλεί τις αρμόδιες αρχές σε ανοιχτό διάλογο με στόχο την πλήρη διαφάνεια στο θέμα των τιμών, προς όφελος εντέλει των καταναλωτών και του συνόλου της αγοράς του λιανεμπορίου”.
thestival.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις