Ράλι Ακρόπολις: Ο Νεβίλ επικεφαλής στο τέλος του 2ου σκέλους

234

Ο Νεβίλ εκμεταλλεύθηκε τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι «ομόσταυλοί» του, Οτ Τάνακ και Ντάνι Σόρντο, και «σκαρφάλωσε» στην πρώτη θέση της γενικής.

Στην… pole position για τη νίκη στο Ράλι Ακρόπολις του 2024 βρίσκεται ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai. Ο Βέλγος, ο οποίος είναι πρωτοπόρος στη βαθμολογία των οδηγών, τέθηκε στην τρίτη σημερινή ειδική επικεφαλής στη γενική κατάταξη του ελληνικού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) και αισιοδοξεί για το αυριανό φινάλε, στο οποίο έχει πλέον την ευκαιρία να κάνει ακόμη ένα βήμα, προκειμένου να στεφθεί για πρώτη φορά στην καριέρα του παγκόσμιος πρωταθλητής. Ο Νεβίλ εκμεταλλεύθηκε τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι «ομόσταυλοί» του, Οτ Τάνακ και Ντάνι Σόρντο, και «σκαρφάλωσε» στην πρώτη θέση της γενικής, αισιοδοξώντας ότι θα καταφέρει αύριο να «ανοίξει» το προβάδισμά του σε σχέση με τον οκτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή της Toyota, Σεμπαστιάν Οζιέ.

Ο Τάνακ ξεκίνησε την πρώτη σημερινή ειδική (Ρεγκίνι) ως επικεφαλής της γενικής, ωστόσο βίωσε από πρώτο χέρι το… σκληρό πρόσωπο του Ράλι Ακρόπολις: περίπου 5,6 χιλιόμετρα μετά την έναρξη της διαδρομής, ο Εσθονός υποχρεώθηκε να κάνει στην άκρη, προκειμένου να αλλάξει το πίσω δεξιά κλαταρισμένο ελαστικό του, με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο και ο Ισπανός «ομόσταυλός» του, Ντάνι Σόρντο, να πάρει την πρωτοπορια στη γενική. Όμως, η… ατυχία του Τάνακ δεν τελείωσε εκεί, καθώς λίγο αργότερα αναγκάστηκε να αλλάξει και δεύτερο (!) λάστιχο, καθώς αυτή τη φορά κλάταρε το εμπρός δεξί, με αποτέλεσμα να χάσει κι άλλο χρόνο, την ώρα που ο Νεβίλ ήταν ο ταχύτερος στην ειδική και πλησίασε τον Σόρντο στα 7.2 δευτερόλεπτα.

Ο Οζιέ, ο οποίος ανέβηκε στην τρίτη θέση της γενικής, ήταν ο ταχύτερος στην 8η (Θήβα) και στην ένατη (Άγιοι Θεόδωροι 1) ειδική, όπου υπήρξε νέα αλλαγή στην κορυφή της κατάταξης. Και αυτό γιατί ένα από τα ελαστικά του Σόρντο αποκολλήθηκε (ενώ προκλήθηκε και ζημιά πίσω δεξιά στο αυτοκίνητό του), με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο και να… παραχωρήσει την πρώτη θέση της γενικής στον Νεβίλ, ο οποίος πήρε τον πρώτο λόγο για τους 18 βαθμούς του Σαββάτου (σ.σ. με την προϋπόθεση ότι θα τερματίσει την Κυριακή), την ώρα που ο Οζιέ μείωσε την απόσταση από τον Ισπανό στα 49.9 δευτερόλεπτα. Ο Τάνακ ήταν ο ταχύτερος στην δέκατη ειδική (Λουτράκι), με τον Νεβίλ να καταφέρνει, παρά το πρόβλημα στο i20 N Rally1 (σ.σ. έλειπε το πίσω δεξί φτερό ύστερα από κλατάρισμα), να μη χάνει πολύ χρόνο σε σχέση με τον Οζιέ, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι σε εκείνο το χρονικό σημείο 45 δευτερόλεπτα.

Ο Γάλλος ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην 11η ειδική (Άγιοι Θεόδωροι 2) και «ψαλίδισε» τη διαφορά του από τον Σόρντο στα 26.9 δευτερόλεπτα, ενώ ο Νεβίλ σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην υπερειδική διαδρομή που διεξήχθη στον εμβληματικό Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ στη Μαλακάσα και η οποία «έκλεισε την αυλαία» του 2ου σκέλους. Μετά το αποτέλεσμα αυτό, ο Βέλγος έχει προβάδισμα 54.9 δευτερόλεπτα σε σχέση με τον δεύτερο Σόρντο, ενώ βρίσκεται 1 λεπτό και 19.9 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Οζιέ.

Άξιο αναφοράς το γεγονός ότι ο Γκρεγκουάρ Μίνστερ με Ford είχε έξοδο στην ένατη ειδική και δεν μπορούσε να επιστρέψει στο δρόμο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει για σήμερα. Επίσης, το Toyota του Έλφιν Έβανς ανετράπη σε μια φουρκέτα στην 11η ειδική και ακινητοποιήθηκε ανάποδα, με την οροφή στο έδαφος. Ο Ουαλός ζήτησε τη βοήθεια των θεατών για να φέρουν… τούμπα το αυτοκίνητο, ωστόσο έχασε πολύτιμο χρόνο και στη συνέχεια εγκατέλειψε ενόψει της υπερειδικής.

Στο μεταξύ, ο Παναγιώτης Ρουστέμης είναι ο ταχύτερος Έλληνας στο Ράλι Ακρόπολις, καθώς με το Skoda Fabia RS βρίσκεται στην 14η θέση της γενικής, 15 λεπτά και 32.2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νεβίλ. Από την πλευρά του, ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το εργοστασιακό Ford Puma Rally 1 Hybrid είναι 16ος στη γενική, 18 λεπτά και 07.8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Βέλγο.

Αύριο (8/9) είναι προγραμματισμένο να διεξαχθούν οι τελευταίες τρεις ειδικές του αγώνα. Οι οδηγοί θα περάσουν πρώτα την ειδική Οινοχώρι, η οποία έχει μήκος 17,47 χιλιόμετρα, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν τα δύο περάσματα της ειδικής Ελευθεροχώρι, μήκους 18,29 χιλιομέτρων. Το δεύτερο πέρασμα της διαδρομής Ελευθεροχώρι είναι η τελευταία ειδική του εφετινού Ράλι Ακρόπολις, η οποία αποκαλείται επίσης Power Stage και «χαρίζει» επιπλέον βαθμούς στα πρώτα πέντε πληρώματα (σ.σ. ο πρώτος παίρνει πέντε βαθμούς, ο δεύτερος τέσσερις κ.ο.κ.).

Real.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αν σας άρεσε το άρθρο

Κάνετε Like