Δεν λέει να κοπάσει η συζήτηση για τα σενάρια των επόμενων κινήσεων του Αλέξη Τσίπρα αλλά και για το rebranding. Πίσω από κάθε πετυχημένη εκδήλωση ή κίνηση του πρώην πρωθυπουργού εμφανίζονται οι μυστηριώδεις Γάλλοι επικοινωνιολόγοι, γκουρού της επικοινωνίας που κάθονται στο war room και σχεδιάζουν ολημερίς και οληνυχτίς.
Μετά το Harvard, κυκλοφόρησαν – αναμενόμενο και αυτό – πληροφορίες και για αμερικάνικη εταιρεία που κάνει rebranding στον Αλ.Τσίπρα.
Και το ερώτημα πλέον είναι επίμονο: Ποιοι είναι καλύτεροι στο rebranding; Οι Γάλλοι ή οι Αμερικάνοι;
Μην το ψάχνετε. Το καλύτερο rebranding του Αλ.Τσίπρα το κάνει το Μαξίμου. Και συγκεκριμένα, ο αρχηγός του επιτελικού κράτους. Ο Κ.Μητσοτάκης.
Ποιος έκανε τους πολίτες να αναπολούν τα χρόνια που ήταν πρωθυπουργός ο Τσίπρας; Ο Μητσοτάκης με την πολιτική του!
Πώς; Το 52% κρίνει ότι το 2019 επί πρωθυπουργίας Τσίπρα βρισκόταν σε καλύτερη οικονομική κατάσταση. Και μάλιστα το ποσοστό αυτό διαπερνά όλες τις οικονομικές τάξεις, όλες τις ηλικίες και όλα τα τα επαγγελματικά χαρακτηριστικά των πολιτών που απάντησαν στην Metron Analysis τον περασμένο Φεβρουάριο.
H υπενθύμιση της αναγκαιότητας επιστροφής του Αλ.Τσίπρα έχει γίνει όμως το καθημερινό χόμπι στο Μέγαρο Μαξίμου.
Από τα Τέμπη και το τσιμεντάρισμα έως την πρωτοφανή απόπειρα συγκάλυψης σε μια σειρά σκανδάλων. Από τα καρτέλ, την ασυδοσία παντού έως την πρωτοφανή ακρίβεια έρχονται όλα να κάνουν τόσο θετικό και τόσο καθαρό το προφίλ του Αλέξη Τσίπρα που όσο και να προσπαθούσαν οι επικοινωνιολόγοι τόσο καλά δεν θα το έκαναν.
Τελευταίο επεισόδιο στην επιχείρηση rebranding Τσίπρα δια χειρός Μητσοτάκη ήταν φυσικά ο ΟΠΕΚΕΠΕ! Εκατομμύρια ευρώ σε ημέτερους, δοσμένα σε προεκλογικό χρόνο με αποτέλεσμα η χώρα να φάει πρόστιμο μισό δισ. ευρώ. Τι άλλο πια να κάνει ο άνθρωπος;
Οπότε, ποιοι Γάλλοι και ποιοι Αμερικάνοι! Σαν το Μαξίμου στο rebranding Τσίπρα… δεν έχει!
dnews.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




















































