Ο νέος επικοινωνιακός αντιπερισπασμός της ΝΔ είναι και επικίνδυνος εθνικά

Στην προεκλογική εκστρατεία για τις κάλπες της 21ης Μαΐου, η ΝΔ το είχε καταφέρει από την αρχή να οδηγήσει τη συζήτηση για πολλές μέρες σε ανύπαρκτα και μη ουσιώδη θέματα – όπως για το… νόμισμα και το παράλληλο σύστημα πληρωμών «Δήμητρα» του Βαρουφάκη.

Με την προεκλογική περίοδο για τις 25 Ιουνίου δεν το πέτυχε όμως τόσο καλά. Με αποτέλεσμα να πάει η αντιπαράθεση σε ουσιώδη και σοβαρά θέματα, όπως οι φόροι, όπου εκτέθηκε ο Σκέρτσος με τα skertseconomics και μετά η υγεία, όπου την πλήρωσε ο Πνευματικός με τα απάνθρωπα που έλεγε ότι δεν συμφέρει οικονομικά να φροντίζουμε τους ασθενείς που βρίσκονται στα τελευταία τους.

Κι κάπως έτσι, εκεί που το θέμα με τη Ροδόπη υπήρχε μεν, αλλά κρατιόταν χαμηλά για προφανείς λόγους, ο προπαγανδιστικός μηχανισμός της ΝΔ το έφερε στην κορυφή της ατζέντας – ακόμα και με fake δημοσιεύματα ή με εκφοβιστικές παρεμβάσεις της Ντόρας Μπακογιάννη στην περιοχή. Μπορεί να τρίζουν τα κόκκαλα του ιδρυτή του κόμματος Κωνσταντίνου Καραμανλή για τον τρόπο που χειρίζεται η σημερινή ηγεσία της ΝΔ την τόσο σοβαρή υπόθεση με τη μουσουλμανική μειονότητα, φαίνεται όμως ότι ο στόχος είναι ένας και όλα τα άλλα δεν έχουν σημασία: να αλλάξει η προεκλογική συζήτηση, έστω και με εθνικά επιζήμιο τρόπο, καθώς αναγορεύουν το τουρκικό προξενείο σε ρυθμιστή, αρκεί να φύγουν από τη θέση άμυνας η ΝΔ και τα στελέχη της.

Πιο κατήφορος δεν υπάρχει…

Γ.Μ.

ieidiseis.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις