Ασφυκτική η κατάσταση σε ένα από τα πλέον πολυσύχναστα συστήματα μετρό στον κόσμο

Το μετρό της Σεούλ σχεδιάζει να καθιερώσει βαγόνια χωρίς καθίσματα, προκειμένου να μειώσει τη συμφόρηση κατά τις ώρες αιχμής.

Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει πιλοτικά τον Ιανουάριο και θα περιλαμβάνει την αφαίρεση των καθισμάτων από δύο βαγόνια σε συρμούς του μετρό που εκτελούν δρομολόγια σε δύο από τις εννέα κύριες γραμμές της πρωτεύουσας κατά τις πρωινές και βραδινές ώρες αιχμής.

Είναι μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου που αποσκοπεί στη μείωση της συμφόρησης σε ένα από τα πιο πολυσύχναστα συστήματα μετρό στον κόσμο με εννέα γραμμές και 275 σταθμούς. Συνολικά εξυπηρετεί περίπου 7 εκατομμύρια επιβάτες κάθε ημέρα, αναφέρει ο Guardian.

Σύμφωνα με το Μετρό της Σεούλ, μέχρι το τρίτο τρίμηνο του 2023, τα επίπεδα συμφόρησης στις γραμμές 4 και 7, όπου πραγματοποιείται η δοκιμή, είχαν φτάσει στο 193,4% και 164,2% της χωρητικότητας, αντίστοιχα, κατά τις πιο πολυσύχναστες ώρες.

Με την αφαίρεση των καθισμάτων, αναμένεται ότι τα επίπεδα συμφόρησης στην αιχμή θα μειωθούν στο 153,4% στη γραμμή 4 και στο 130,1% στη γραμμή 7, ανά βαγόνι του μετρό.

Εάν το πιλοτικό πρόγραμμα αποδειχθεί αποτελεσματικό, θα επεκταθεί και σε άλλες γραμμές.

Επιπλέον, από αυτή τη Δευτέρα το Μετρό αύξησε τον αριθμό των συρμών στις δύο γραμμές με μεγάλη κυκλοφοριακή συμφόρηση κατά τις ώρες αιχμής.

protothema.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις