Από την «Καθημερινή» μάθαμε ότι δεν είμαστε μόνοι, ως τις εκλογές: βρίσκεται πάλι ανάμεσά μας ο Σταν Γκρίνμπεργκ.
Μας τον σύστησε πέρυσι ο εκπρόσωπος Οικονόμου όταν εντοπίσθηκε στο αεροπλάνο για τη ΔΕΘ: «Είναι παλιός γνώριμος του Πρωθυπουργού».
Μια περηφάνεια θα την είχαμε, αν δεν ξέραμε ότι ο μίστερ Γκρίνμπεργκ είναι ο «γκουρού» της «αρνητικής στρατηγικής» στην πολιτική.
Αλλιώς, της φαιάς προπαγάνδας. Πρακτικά: εκλογές με σκουπιδαριό.
Λανσάρει τυπικές αμερικανιές εκλογικής αντιπαράθεσης. Αντί να προβάλεις την πολιτική σου ξεσκίζεις τον αντίπαλο, κυρίως με αθέμιτα μέσα.
Αν σας θυμίζει κάτι, είναι ο τρόπος αναρρίχησης του υιού Μητσοτάκη στην ηγεσία της ΝΔ και στην πρωθυπουργία.
Πιο απλά: το «φαινόμενο Κυριάκος» είναι κατασκευή του πιο σκληρού -και πιο ακριβού- πολιτικού μάρκετινγκ.
Ο Γκρίνμπεργκ νίκησε τον Τσίπρα, όχι ο Μητσοτάκης.
Όταν ο κατασκευαστής σπεύδει στον χώρο λειτουργίας του προϊόντος του, σημαίνει ότι άρχισε να ρετάρει και χρειάζεται σέρβις.
Αυτήν τη φορά ο Αμερικανός «γνώριμος» δεν θα δώσει στον πελάτη του συμβουλές πώς να κουνάει τα χέρια του, να αγοράζει ψωμί, να χαιρετάει ταξιτζήδες στην Αμερική και τον «Ντάλτον» στον θεσσαλικό κάμπο – με μια κάμερα πίσω του.
Η δουλειά θα γίνει αλλιώς. Όλα τα «data» της χώρας -για την ακρίβεια: των ανθρώπων της- θα μπουν στο μίξερ του και θα βγει ο Μητσοτάκης των εκλογών του 2023. Πόσο κοστίζει, μη ρωτάτε…
Ήδη ό,τι βλέπουμε είναι έργο των χειρών του: κάτι μεταξύ καρτούν και ρομπότ που κινείται, μιλάει, και κυκλοφορεί προγραμματισμένα. Αν βγει από την πρίζα σβήνει…
Πίσω από την πολιτική περσόνα τρέχουν προγράμματα «επικοινωνίας»: πώς να ερεθίζει το συλλογικό υποσυνείδητο και να απευθύνεται στα κατώτερα αισθήματα της κοινωνίας.
Κατά το σενάριο και τη σκηνοθεσία είναι ο καλός, απέναντι στον κακό Τσίπρα. Στην περίπτωσή του, ηθοποιός δεν σημαίνει φως…
Αυτό δεν είναι πολιτική, αλλά σχέδιο προσωπικής επικράτησης. Οργανωμένο, σύγχρονο, ακριβοπληρωμένο, αλλά δεν έχει σχέση με τους ανθρώπους και τις ανάγκες τους.
Επιχειρεί απλώς να τους χειραγωγήσει και να τους οδηγήσει αγεληδόν να προτιμούν -μαζοχιστικά-τον Μητσοτάκη και όχι τους αντίπαλους τους.
Το 2019 η παράσταση του Γκρίνμπεργκ έκοψε εισιτήρια. Αλλά αυτή τη φορά μάλλον παίζει τη φήμη του. Ο πελάτης είναι ίδιος, αλλά το κοινό άλλαξε.
Αυτοί που θέλει να παραπλανήσει -με χάντρες, καθρεφτάκια και ψυχολογικές τεχνικές- δεν είναι μόνο καταναλωτές σλόγκαν και δημοσίων παραστάσεων ενός κληρονόμου.
Μπαίνουν στα νοσοκομεία, έχουν παιδιά στα σχολεία, κυκλοφορούν μπροστά στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Επιπλέον δεν τους αρέσει να τους κοροϊδεύει μια οικογένεια, για να καλοπερνούν οι ημέτεροι.
Ο Γκρίνμπεργκ, πραγματικός αντίπαλος του Τσίπρα, μάλλον θα χάσει τη φήμη του ως μαριονετίστας…
ieidiseis.gr
Greenbergresearch.com
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις