Αν και όποτε τίθεται το ζήτημα των χαμηλών αποδοχών των στρατιωτικών η απάντηση είναι πως δεν υπάρχουν χρήματα. Ωστόσο χρήματα βρέθηκαν για να δοθούν στην εταιρεία δημοσκοπήσεων Opinion Poll, για να κάνει έρευνα και φωτίσει το…μυστήριο των μαζικών παραιτήσεων και της αδιαφορίας της νεολαίας για τις Ένοπλες Δυνάμεις!
Η έρευνα έγινε το τρίμηνο Αύγουστος-Σεπτέμβριος-Οκτώβρριος, υπό τον διευθυντή της Opinion poll, Ζαχαρία Ζούπη.
Ενισχύστε το militaire.gr ,δείτε γιατί ΕΔΩ
Το θέμα της έρευνας ήταν : «Ελκυστικότητα στρατιωτικού επαγγέλματος- Παράγοντες που ενθαρρύνουν ή αποθαρρύνουν τους νέους να δηλώσουν κάποια στρατιωτική σχολή ».
Το δείγμα της έρευνας περιελάμβανε γονείς μαθητών Α’ και Β’ Λυκείου, 100 φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και 400 μαθητές στρατιωτικών σχολών.
Στις 20 Νοεμβρίου η εταιρεία παρουσίασε την έρευνα στην πολιτική και στρατιωτική ηγεσία. Ποια ήταν τα αποτελέσματα;
Πρώτο πρόβλημα που προκαλεί τις παραιτήσεις αλλά και την απροθυμία νέου κόσμου να ενταχθεί στις Ένοπλες Δυνάμεις είναι το μισθολογικό.
Δεύτερο οι μεταθέσεις και τρίτο το γεγονός ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής επαγγέλματος.
Χρειαζόταν η ανάθεση έργου σε ιδιωτική εταιρεία για να μάθουμε αυτά που γνωρίζει και ο τελευταίος στρατιώτης; Ο Α/ΓΕΕΘΑ με τόσα χρόνια υπηρεσίας στις Ένοπλες Δυνάμεις δεν έχει αντιληφθεί τα αυτονόητα και έπρεπε να του τα πει μια ιδιωτική εταιρεία ερευνών; Να σημειώσουμε ότι η παραγγελία της έρευνας έγινε από το ΓΕΕΘΑ!
Ενισχύστε το militaire.gr ,δείτε γιατί ΕΔΩ
Να ρωτήσουμε πόσο κόστισε η έρευνα;
Να ρωτήσουμε τι σκοπεύουν να κάνουν τώρα που έχουν τα αποτελέσματα στα χέρια τους;
Να ρωτήσουμε τι έγινε εκείνο το μισθολόγιο στρατιωτικών που έταζε η ΝΔ προεκλογικά;
Να ρωτήσουμε γιατί όλο και περισσότερο ο ιδιωτικός τομέας εμπλέκεται στη λειτουργία των Ενόπλων Δυνάμεων;
Υπάρχει κάποιος στον Χολαργό να απαντήσει;
militaire.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις