Οι οδηγοί ταξί τράβηξαν χειρόφρενο από τις 06:00 το πρωί της Τετάρτης μέχρι τις 06:00 το πρωί της Πέμπτη
Η μεγάλη πομπή πέρασε από το Μεταξουργείο, την πλατεία Βάθης και τη Μάρνης, ανέβηκε την Αλεξάνδρας και έφτασε στο Μεταφορών, με τους οδηγούς ταξί να ανάβουν καπνογόνα και να πατούν τις κόρνες τους.
Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος έκανε λόγο για «διαπλοκή που προσπαθεί να εισχωρήσει στο επάγγελμα των ταξί» και σημείωσε ότι «ξεκινάμε από σήμερα βγαίνοντας υπέρ της κυβέρνησης και απέναντι σε αυτούς που πιέζουν την κυβέρνηση να αλλοιώσει το επάγγελμά μας, είτε λέγεται ΙΧ, είτε λεωφορειολωρίδες που είναι παγκόσμια πρωτοτυπία. Σε όλο τον κόσμο δεν υπάρχουν λεωφορειολωρίδες. […] Ζητάμε να μπορούμε να εξυπηρετήσουμε γρηγορότερα, πιο άνετα και πιο οικονομικά τον πολίτη που παίρνει το ταξί. Το παίρνει για να πάει γρήγορα στη δουλειά του, ακριβώς στη διεύθυνση που θέλει να πάει, να πάει στο νοσοκομείο γρήγορα».
Οι οδηγοί ταξί τράβηξαν χειρόφρενο από τις 06:00 το πρωί της Τετάρτης μέχρι τις 06:00 το πρωί της Πέμπτης.
Υπενθυμίζεται ότι με την απεργία το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής ζητά:
– Ελεύθερη είσοδο των Ε.Δ.Χ. ταξί στις ειδικές λωρίδες κυκλοφορίας (λεωφορειολωρίδες).
– Να δοθεί λύση στο πρόβλημα της υποκλοπής έργου από εταιρίες με ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό.
– Να σταματήσουν οι παράνομες εκπτώσεις-προσφορές της Uber και της Bolt που παρανομούν σκόπιμα (δεν τηρούν το νόμιμο κόμιστρο που ορίζει η πολιτεία) και εντείνουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό.
– Να εφαρμοστεί η τροπολογία που απαγορεύει την είσπραξη του κομίστρου από κάθε διαμεσολαβητική εταιρία (Ν. 4607/2019 άρθρο 75).
– Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό. Αύξηση της ελάχιστης τιμής σύμβασης των Ε.Ι.Χ κατά 33%.
– Ξεκάθαρο και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμό των υπηρεσιών που παρέχει το ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό. Αστική μεταφορά κάνουν μόνο τα ταξί. Με το ταξί ο επιβάτης κάνει αστική μεταφορά. Με το Ε.Ι.Χ αγοράζει χρόνο για την μετακίνησή του. Η μεταφορά από ένα σημείο Α προς ένα σημείο Β είναι έργο που ανήκει στο ταξί.
– Κατάργηση των επίμαχων διατάξεων του νέου φορολογικού νόμου και άμεση εφαρμογή αφορολόγητου ορίου 12.000 ευρώ.
– Άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση μας είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.
– Ελεύθερη ταξινόμηση πολυθέσιων Ε.Δ.Χ. ταξί & μεταχειρισμένων 5ετίας.
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






















































