Ο Γιάννης Κολλάτος ανέφερε πως πιθανότατα το δυστύχημα δε θα είχε συμβεί αν δούλευε το σύστημα της τηλεδιοίκησης το οποίο σταμάτησε το καλοκαίρι του 2019
Ο άνθρωπος που για 30 χρόνια εργάζοταν ως σταθμάρχης στον ΟΣΕ και 23 χρόνια στη θέση του σταθμάρχη στην Λάρισα, μέχρι να συνταξιοδοτηθεί το 2009, ήταν εκείνος που τα τελευταία 3,5 χρόνια της καριέρας του εργάστηκε στην τηλεδιοικηση της Λάρισας, η οποία έπαψε να λειτουργεί τα τελευταία χρόνια.
Όπως ανέφερε μετά το τέλος της κατάθεσής του, η ανακριτρια τον κάλεσε προκειμένου να καταθέσει για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα. “Εξήγησα αυτά που έπρεπε”, ανέφερε, ενώ σημείωσε ότι δέχθηκε πλήθος ερωτήσεων, μεταξύ άλλων και για το σύστημα λειτουργίας.
Όπως είπε ο κ. Κολλάτος, η λειτουργία της τηλεδιοικησης ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2007 και σταμάτησε το καλοκαίρι του 2019.
Ο ίδιος κατέθεσε στην ανακριτρια τι ακριβώς είναι η τηλεδιοικηση, ποιά ήταν η λειτουργία της, αλλά και τι ασφάλεια παρείχε. «Η τηλεδιοικηση επέβλεπε και καθόριζε την κυκλοφορία των αμαξοστοιχιων. Ήξεραν ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται κάθε τρένο και που θα πρέπει κινηθεί. Όλα αυτά ήταν θέματα της τηλεδιοικησης», τόνισε, ενώ σημείωσε πως πιθανότατα το δυστύχημα δε θα είχε συμβεί αν δούλευε το σύστημα της τηλεδιοίκησης.
Σημειώνεται ότι οι καταθέσεις για τη σοβαρή υπόθεση συνεχίζονται στα πλαίσια της προανάκρισης, ενώ δικηγόροι που εκπροσωπούν οικογένειες θυμάτων συνεχίζουν να καταθέτουν παράσταση προς υποστήριξη κατηγορίας.
protothema.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις