«Απαξιώνει συστηματικά τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, με σκοπό την ιδιωτικοποίηση τους»

Στο στόχαστρο του ΣΥΡΙΖΑ βρέθηκε το νέο μέτρο των «μυστικών» επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε Αθήνα και Πειραιά, με στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης να καταγγέλλουν «βροχή» απευθείας αναθέσεων στον τομέα των αστικών συγκοινωνιών, σημειώνοντας πως «οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλήςεκμεταλλεύονται για μια ακόμα φορά την πανδημία για να κάνουν “δουλειές”».

Ειδικότερα, με αφορμή την έναρξη των ελέγχων στα ΜΜΜ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς από τους «μυστικούς επιβάτες», ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς και ο αναπληρωτής τομεάρχης Χρήστος Γιαννούλης επισημαίνουν σε κοινή δήλωσή τους τα ακόλουθα:

«Τη στιγμή που η κυβέρνηση Μητσοτάκη απαξιώνει συστηματικά τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες εν μέσω πανδημίας, με σκοπό την ιδιωτικοποίηση τους. Μισθώνει ακατάλληλα λεωφορεία και προχώρα σε αδιαφανείς συμβάσεις με τα ΚΤΕΛ, ενώ έχει ακυρώσει τον διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. για 750 νέα λεωφορεία. Προχωρεί σε βροχή απευθείας αναθέσεων, όπως η αγορά γαντιών για τον ΟΣΥ από επιπλάδικο στις Σέρρες. Θεωρεί πως το επίπεδο του συγκοινωνιακού έργου θα αναβαθμιστεί με την πρόσληψη «Μυστικών Επιβατών» από ιδιωτική εταιρεία, εκ μέρους του ΟΑΣΑΟι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής εκμεταλλεύονται για μια ακόμα φορά την πανδημία για να κάνουν “δουλειές”»,

Οι δύο τομεάρχες καλούν τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Μεταφορών:

  • Να εξασφαλίσουν υγειονομικά ασφαλείς συνθήκες μετακίνησης και εργασίας για επιβάτες και εργαζομένους στα ΜΜΜ.
  • Να προσλάβουν οδηγούς, τεχνικούς και άλλο προσωπικό, με διαφανείς διαδικασίες, για την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών και τον έλεγχο των υπηρεσιών τους.

«Το μόνο “μυστικό” που κρατούν είναι το σχέδιο για την προστασία της δημόσιας Υγείας και την αναβάθμιση των ΜΜΜ. Όλα τα άλλα είναι φανερά, ολοφάνερα», καταλήγουν.

Υπενθυμίζουμε πως, σύμφωνα με την υπογραφείσα σύμβαση, οι «μυστικοί επιβάτες» θα επιβιβάζονται σε λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τραμ, αλλά και στην αστική ζώνη του προαστιακού σιδηροδρόμου, με καθήκον να ελέγχουν οκτώ βασικούς δείκτες και συγκεκριμένα: τη διαθεσιμότητα, την προσβασιμότητα, το χρόνο μετακίνησης, το επίπεδο πληροφόρησης, την εξυπηρέτηση των επιβατών, την άνεση, την ασφάλεια και την επίδραση στο Περιβάλλον.

newsbreak.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις