Συγκεκαλυμμένα επικοινωνιακά τεχνάσματα που «στήνει» το Μέγαρο Μαξίμου

«Με ενδιαφέρει η επικοινωνία και όχι η ουσία» είχε πει ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνέντευξη Τύπου στην 82η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης το 2017… Ήταν προφανώς ένα ακόμα λεκτικό λάθος -τόσα και τόσα έχει κάνει- και θα μπορούσε να μείνει εκεί, αν δεν φρόντιζε ο ίδιος με την τακτική και τις επιλογές του τα επόμενα χρόνια, και ιδίως όσο είναι πρωθυπουργός, να επιβεβαιώσει τη γνωστή φράση «γλώσσα λανθάνουσα ταληθή λέγει»…

Τον κ. Μητσοτάκη δεν τον ακολουθούν μόνο πολλά λεκτικά λάθη που τον εκθέτουν, αλλά και πολλά στημένα επικοινωνιακά σόου και εκδηλώσεις, τα οποία, όλα μαζί, είναι αποτέλεσμα μιας επικοινωνιακής αντίληψης της πολιτικής, στην προσπάθεια των επικοινωνιολόγων να καλύψουν τις αδυναμίες τις δικές του και της κυβέρνησής του και, με προσωποκεντρικό τρόπο, να τον αναδείξουν ως μεγάλο και αποτελεσματικό ηγέτη.

Μόνο που τίποτα δεν μένει κρυφό, όσα μέσα ενημέρωσης κι αν ελέγχει η κυβέρνηση, όσα επικοινωνιακά τεχνάσματα κι αν σκαρφίζονται οι επικοινωνιολόγοι της και οι image makers του πρωθυπουργού.

Το νέο σόου

Όπως έγινε πριν από μερικές ημέρες στα Γιάννενα. Στο πλαίσιο του προσυνεδρίου της Ν.Δ. και στην προσπάθειά του να επικοινωνήσει στην κοινή γνώμη ότι η κυβερνητική πολιτική δημιουργεί ανάπτυξη, ευκαιρίες στους νέους και κίνητρα για επιστροφή στη χώρα όσων έχουν φύγει στο εξωτερικό, ο πρωθυπουργός συνομίλησε σε ειδική εκδήλωση με πέντε νέους της περιοχής που δραστηριοποιούνται στον τόπο τους.

Στη συνομιλία, ο κ. Μητσοτάκης παρουσίασε ως παράδειγμα νέου που επέστρεψε στην Ελλάδα τον 25χρονο Παύλο Σεπετά, λέγοντας ότι, αφού σπούδασε στο εξωτερικό, σε ένα από τα καλύτερα τεχνολογικά ιδρύματα, επέλεξε να γυρίσει στον τόπο του γιατί φοβήθηκε μήπως χάσει το «τρένο» μιας χώρας που προχωρά με γρήγορους ρυθμούς. «Είναι το καλύτερο παράδειγμα νέων ανθρώπων που αντιλαμβάνονται πια ότι στη χώρα μας μπορούν να έχουν τις ευκαιρίες που τους αξίζουν» είπε.

Και ο συγκεκριμένος νέος σίγουρα θα έχει ευκαιρίες πολλές, τις οποίες όμως θα του τις δώσει ο πατέρας του και όχι η κυβερνητική πολιτική, αφού είναι γιος του βιομηχάνου Πέτρου Σεπετά, ιδρυτή της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεως «Βίκος», με το γνωστό μεταλλικό νερό. Ήταν ένα στημένο επικοινωνιακό σόου, αφού παρουσίασε τον γιο βιομηχάνου που γύρισε στην Ελλάδα μετά τις σπουδές του για να δουλέψει στη βιομηχανία ως έναν νέο ο οποίος επέστρεψε για να αρπάξει τις ευκαιρίες που υπόσχεται ο πρωθυπουργός.

Ο «Ντάλτον»

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, μία ημέρα μετά την παρουσία του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ, ο κ. Μητσοτάκης, σε κάποιο χωράφι έξω από τον Τύρναβο, είχε συναντήσει, όπως έδειξε ο ίδιος σε story που είχε ανεβάσει στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, τον καβαλάρη «Ντάλτον», ο οποίος τον πλησίασε, λέει, καβάλα στο άλογο, του είπε ότι είναι 83 ετών, και ο πρωθυπουργός τού μίλησε για το καινούργιο σχολείο στο Δαμάσι και τον χαμηλότερο ΦΠΑ στις ζωοτροφές. «Είσαι ήρωας» του απάντησε ο κτηνοτρόφος, λέγοντάς του στη συνέχεια: «Ντάλτον με φωνάζουν, είχα πάει και στην Αμερική».

Ήταν τότε τόσο άμεση και επαγγελματική η επικοινωνιακή αξιοποίηση εκείνης της… τυχαίας συνάντησης με τον «καβαλάρη Ντάλτον», σε σημείο που να λένε οι κακεντρεχείς ότι έμοιαζε με στημένο σκηνικό και ότι μόνο στην Αμερική γίνονται αυτά, τη χώρα του επικοινωνιολόγου Σταν Γκρίνμπεργκ, που είχε αναλάβει την προεκλογική εκστρατεία του κ. Μητσοτάκη το 2019 και ο οποίος ήταν στη Θεσσαλονίκη μαζί του.

Το ραδιοφωνικό σόου

Είχε προηγηθεί, πάλι τυχαία, τηλεφωνική συνομιλία του πρωθυπουργού με δύο δημοσιογράφους τοπικού ραδιοφωνικού σταθμού (ΤRΤ 95,1). Σε χρόνο-ρεκόρ και πάλι βγήκαν δημοσιεύματα που έγραφαν ότι «ο πρωθυπουργός άκουγε την εκπομπή, που ήταν χιουμοριστική και αναφερόταν σε αυτόν, και τους έκανε έκπληξη τηλεφωνώντας τους. Μάλιστα, τους τηλεφώνησε λίγο αφότου είπαν “σιγά μη μας ακούει ο πρωθυπουργός…”. Μόνο που ο πρωθυπουργός, που τίποτα δεν του ξεφεύγει, τους άκουγε και τους έκανε έκπληξη!».

Και ήταν τόσο αναλυτικά και λεπτομερή τα δημοσιεύματα, που περιελάμβαναν λέξη προς λέξη, απομαγνητοφωνημένη, όλη τη συνομιλία, με τους δημοσιογράφους Βαγγέλη Βουλάγκα και Νίκο Χαϊδά να λένε στο τέλος ότι είχαν βγάλει παλαιότερα selfie με τον πρωθυπουργό και να του λένε επίσης ότι, αν πετύχει στην οικονομία, θα είναι για πάντα πρωθυπουργός…

Η δικαίωση του ψαρά για το έργο που πήρε η θάλασσα

Τελευταίο επικοινωνιακό σκηνικό με πρωταγωνιστή τον πρωθυπουργό που βγάζει γέλιο: Τον περασμένο Ιούλιο, ο κ. Μητσοτάκης είχε περάσει ένα Σαββατοκύριακο ξεκούρασης στο «Costa Navarino» στη Μεσσηνία. Οι επικοινωνιακοί επιτελείς του τού είχαν ετοιμάσει, για ευνόητους λόγους, και μίνι περιοδεία στην περιοχή για τη Δευτέρα, επιστρέφοντας στην Αθήνα. Ενας από τους σταθμούς της ήταν ο Μάραθος, ψαροχώρι κοντά στους Γαργαλιάνους, όπου πήγε για να επιθεωρήσει τις εργασίες στο λιμάνι.

Ενώ επιθεωρούσε, συνοδευόμενος από τον δήμαρχο Τριφυλίας Γ. Λεβεντάκη και τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα, τον πλησίασε ένας εκπρόσωπος των ψαράδων και του είπε ότι το έργο ξεκίνησε λάθος. «Πρώτα έπρεπε να κατασκευαστεί “μπαστούνι” προστασίας των ακτών και έπειτα να προχωρήσουν τα έργα εντός του λιμένα. Ελάτε τον Οκτώβριο να δείτε εάν θα υπάρχει λιμάνι. Θα το έχει πάρει η θάλασσα. Και θα έρθουν τότε και θα σας ζητήσουν κι άλλα λεφτά, όπως έγινε στην Κυπαρισσία» του είπε ο εκπρόσωπος των ψαράδων.

Με ένα αμήχανο χαμόγελο, ο πρωθυπουργός τού απάντησε «άλλα λεφτά δεν υπάρχουν». «Τότε, πάει το έργο» του ξαναείπε ο ψαράς, ενώ ο πρωθυπουργός, σίγουρος ότι το έργο δεν έχει κατασκευαστικό πρόβλημα, έδωσε ραντεβού στον ψαρά για τον Οκτώβριο, βάζοντας και στοίχημα μία μπίρα. «Θα έρθω να με κεράσεις μια μπίρα» του είπε.

Πριν από πέντε ημέρες, ο ψαράς δικαιώθηκε: Η θάλασσα στον Μάραθο «κατάπιε» τον υπό κατασκευή μόλο του λιμανιού… Ο ψαράς δικαιώθηκε και περιμένει αυτός τώρα το κέρασμα. Συμπέρασμα: Η πολιτική χρειάζεται επικοινωνία, αλλά και η επικοινωνία θέλει πολιτική ουσία!

newsbreak.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις