Επί το δυσμενέστερον για το ελληνικό Δημόσιο μεταβλήθηκε η σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, γεγονός που φαίνεται ότι δημιουργεί πολιτικό πρόβλημα – κατ’ ορισμένους δημιουργεί και νομικό πρόβλημα (τύπου απιστίας σε βάρος του Δημοσίου), αλλά αυτό θα το κρίνουν νομικοί.

Αναφερόμαστε στην σύμβαση για τις άγονες γραμμές που έχει συναφθεί ανάμεσα στην ιταλική εταιρεία και το ελληνικό Δημόσιο, η οποία πρέπει να σταλεί άμεσα στη Βουλή προκειμένου να κυρωθεί. Εκεί όμως προκύπτει πρόβλημα για τον υπουργό Κώστα Αχ. Καραμανλή – πρόβλημα που δεν μπορούν να λύσουν ούτε οι δήθεν επικοινωνιολόγοι που έχουν μαζευτεί στις Κτιριακές Υποδομές A.E.

Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχει βάση σύγκρισης για τη σύμβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διότι τον Νοέμβριο του 2019 ο Κ. Καραμανλής είχε υπογράψει μνημόνιο συνεργασίας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το μνημόνιο συνεργασίας προέβλεπε 10ετή σύμβαση, επενδύσεις των Ιταλών ύψους 645 εκατ. ευρώ και συνολικό όφελος για το Δημόσιο ύψους 2,2 δισ. ευρώ.

Η σύμβαση λέγεται ότι είναι για 15 χρόνια, με επενδύσεις 163,5 εκατ. και όφελος του Δημοσίου 1 δισ. ευρώ. Άρα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κέρδισε περισσότερο χρόνο και υποχρέωση λιγότερων επενδύσεων, ενώ το Δημόσιο θα έχει μικρότερο οικονομικό όφελος…

newsbreak.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις