Διευκρινίσεις αναφορικά με τα βίντεο της έρευνας για το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών δίνουν πηγές του ΟΣΕ.

Σύμφωνα με την “Καθημερινή”, στο υλικό που εστάλη για ανάλυση σε εξειδικευμένη εταιρεία του εξωτερικού και την Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών, δεν είχε συμπεριληφθεί βίντεο από κάμερες ασφαλείας στον σταθμό φόρτωσης της εμπορικής αμαξοστοιχίας.

Από τον ΟΣΕ υποστηρίζουν ότι δόθηκε στον εφέτη ανακριτή Σωτήρη Μπακαΐμη το υλικό το οποίο ζητήθηκε, διευκρινίζοντας ότι δεν υπήρξε αίτημα για τα βίντεο και τον ψηφιακό σκληρό δίσκο από τον Εμπορικό Σταθμό της Θεσσαλονίκης, αλλά μόνο από τον Σιδηροδρομικό. Όπως τονίζουν οι ίδιες πηγές στην “Καθημερινή”, πρόκειται για δύο διαφορετικούς σταθμούς.

Όπως αναφέρουν, παραθέτοντας το χρονικό των επαφών μεταξύ των δύο πλευρών:

Στις 12.05.2023 ο εφέτης ανακριτής με έγγραφό του προς τον ΟΣΕ ζήτησε τα αρχεία εικόνας και ήχου από τον σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, στα οποία πιθανόν να έχουν καταγραφεί η φόρτωση και αναχώρηση της εμπορικής αμαξοστοιχίας 63503 που συγκρούστηκε με το Intercity.

Στις 12.7.2023 με επόμενο έγγραφό του, ζήτησε τον ψηφιακό σκληρό δίσκο από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης. Σε κανένα από τα δύο αιτήματά του δεν ζήτησε τα βίντεο και τον σκληρό δίσκο από τον Εμπορικό Σταθμό της Θεσσαλονίκης.

Ακόμη, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι στις 12.6.2023 ο κ. Μπακαΐμης ζήτησε συμπληρωματικά τους σκληρούς δίσκους από τους σταθμούς Λιτόχωρο, Λεπτοκαρυά, Νέοι Πόροι και Ραψάνη από όπου διήλθε η εμπορική αμαξοστοιχία.

Όπως υποστηρίζουν, εάν υπήρχε παράνομο φορτίο θα μπορούσε να είναι διακριτό από τα βίντεο εκείνων των σταθμών. Στα κλειστά βαγόνια δεν υπήρχε παράνομο υλικό, επομένως, εάν υπήρχε στα ανοικτά, θα ήταν ορατό και από τα βίντεο εκείνων των σταθμών, σημειώνουν από τον ΟΣΕ.

thestival.gr

Φωτογραφία: Intime

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις