Στην πτέρυγα αυτή είναι συνολικά 40 άτομα κυρίως οι ηλικιωμένοι κρατούμενοι και εκείνοι που κάνουν μεροκάματα και όσοι δεν αντιμετωπίζουν βαριά ποινικά αδικήματα.
Η τραγωδία στα Τέμπη έχει μέχρι στιγμής 4 κατηγορούμενους με τους δυο να βρίσκονται προσωρινά κρατούμενοι – ο μοιραίος σταθμάρχης και ο Επιθεωρητής – και δύο σταθμάρχες ελεύθερους με περιοριστικούς όρους .
Και οι τέσσερις αντιμετωπίζουν τα ίδια αδικήματα 4 στο σύνολο με κυριότερο το κακούργημα της διατάραξης ασφάλειας των συγκοινωνιών που φέρει ποινή ακόμα και ισόβια όταν αφορά σε πολλούς θανάτους όπως είναι στην υπόθεση των Τεμπών με 57 νεκρούς
Ο Επιθεωρητής ΟΣΕ το πρωί της Παρασκευής οδηγήθηκε και αυτός στις φυλακές Λάρισας και μπήκε στην ίδια πτέρυγα με τον μοιραίο σταθμάρχη .
Στην πτέρυγα αυτή είναι συνολικά 40 άτομα κυρίως οι ηλικιωμένοι κρατούμενοι και εκείνοι που κάνουν μεροκάματα και όσοι δεν αντιμετωπίζουν βαριά ποινικά αδικήματα.
Ο μοιραίος σταθμάρχης που επιτηρείται μέρα νύχτα από την πρώτη ημέρα που βρίσκεται στη φυλακή σπανίως αναφέρεται στην τραγωδία ενώ μιλά συνεχώς στο τηλέφωνο κυρίως με την οικογένειά του και τους δικηγόρους του .Γνωρίζει ότι ο βασικός κατηγορούμενος σε αυτή την υπόθεση ενώ τον έχουν ήδη ενημερώσει τι έχει πει για εκείνον τόσο ο Επιθεωρητής που βρίσκεται πια στη φυλακή μαζί του όσο και οι δύο απογευματινοί σταθμάρχες.Δεν αποκλείεται μετά το Πάσχα να κληθεί σε συμπληρωματική απολογία για να δώσει και άλλα στοιχεία .
«Δεν έκανε ποτέ χάραξη πορείας»
Ήδη ο Επιθεωρητής έχει δώσει στοιχεία στην ανάκριση λέγοντας για τους χειρισμούς που έκανε ο Β.Σ
«όφειλε να πατήσει από τον πίνακα κυκλοφορίας το κουμπί11μέχρι το τελευταίο κουμπί του πίνακα (προς τα αριστερά), προκειμένου να χαράξει την έξοδο την γραμμής ανόδου.
Συνεπώς,
- αν τα χειριζόταν αυτός τα κλειδιά (χειροκίνητα) και είχε την αιχμή 118 στην παρακαμπτήριο, ο πίνακας δεν θα έπαιρνε την χάραξη και ο σταθμάρχης θα το είχε αντιληφθεί διότι ο πίνακας δεν θα παρουσίαζε ενδείξεις. Άρα, θα γυρνούσε την αιχμή στην κυρία θέση και θα ξαναέκανε χάραξη.
- Αν τα είχε στο αυτόματο, και χάραζε την έξοδο της ανόδου, το κλειδί 118 θα γύριζε μόνο του στην κυρία.
Είτε πραγματοποιούσε το ανωτέρω χειροκίνητα μέσω των αναφερόμενων ως άνω τρόπων, είτε ήταν στο αυτόματο, για να χαράξει την πορεία, η ένδειξη εξόδου της γραμμής ανόδου θα ήταν κόκκινη, λόγω κόκκινου κυκλώματος στην περιοχή της Ζαχάρεως – δεν έχει αποκατασταθεί από το 2019 ένεκα πυρκαγιάς στο χώρο των συσσωρευτών του κτιρίου της σηματοδότησης
Με τα αντικειμενικά δεδομένα, γίνεται αντιληπτό ότιουδέποτε προέβη σε χάραξη πορείας για να ασφαλίσει την αμαξοστοιχία σε ευθεία γραμμή.Δεδομένου ότι έκανε λάθος χειρισμό και το κλειδί 118 ήταν παρακαμπτήριο (διαγώνιος), η ύπαρξη ερυθρής ένδειξης στον πίνακα, συνεπάγεται τη μη είσοδο της αμαξοστοιχίας σε ευθεία γραμμή, κάτι το οποίο γίνεται αμέσως αντιληπτό.
Προκύπτει, δε, από τα τελευταία δεδομένα ότι κατά τις προηγούμενες βάρδιες που εκτελούσε κανονικά το ωράριο του, είχε κάνει χρήση του πίνακα, αφού οι χειρισμοί του καταγράφονται .»
Νέος κύκλος καταθέσεων
Στον Εφέτη Ανακριτή θα κληθούν από την Δευτέρα νέοι αλλά και παλιοί μάρτυρες για καταθέσεις στην πλειοψηφία τους οι περισσότεροι σταθμάρχες νυν και πρώην.
Ανάμεσά τους και ο κεντρικός σταθμάρχης Λάρισας Γιώργος Ζήντρος ο οποίος τη μοιραία νύχτα ήταν βάρδια στο Σταθμό Παλαιοφαρσάλων. Στην πρώτη του κατάθεση στην ανακρίτρια Λάρισας είχε μιλήσει για τον άπειρο σταθμάρχη Β.Σ.
«Όταν αναχώρησε το τρένο από τον Παλαιοφάρσαλο, μίλησα με τον σταθμάρχη Λάρισας, Β.Σ..Είναι άπειρος και υπάρχει μία δυσκολία στη συνεργασία όταν υπάρχουν ανωμαλίες στην κυκλοφορία. Αφού μίλησα μαζί του , μετά από λίγο κάλεσα τον Κ.Π στο κινητό του περί ώρα 22:45 ‘και τον ρώτησα που βρίσκεται και μου απάντησε ότι είχε φύγει. Και τον ρώτησα γιατί έφυγε και μου απάντησε «πόσο να καθίσω; Αυτόν θα φυλάω;»
Ο κ.Ζήντρος αναμένεται να δώσει επιπλέον στοιχεία και για το πως λειτουργούσαν οι σταθμάρχες τα τελευταία χρόνια στους σταθμούς της Επιθεώρησης Λάρισας.
newpost.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις