Θεσσαλονίκη: «Έσβησε» κοριτσάκι 2,5 ετών στο δημοτικό βρεφοκομείο «Άγιος Στυλιανός»

⭐ Προσθέστε το HappenedNow στα Αγαπημένα της Google

Μείνετε ενημερωμένοι με τις τελευταίες ειδήσεις προσθέτοντας το HappenedNow στις πηγές ειδήσεων της Google.

➕ Προσθήκη στη Google

To κοριτσάκι εμφάνισε δυσχέρεια στην αναπνοή

Ένα κοριτσάκι ηλικίας μόλις 2,5 ετών, άφησε την τελευταία του πνοή στο δημοτικό βρεφοκομείο «Άγιος Στυλιανός» στη Θεσσαλονίκη.

Βρεφονηπιοκόμος εντόπισε το κοριτσάκι με δυσχέρεια στην αναπνοή. Ειδοποίησε το ΕΚΑΒ. Ωστόσο παρά τις προσπάθειες των διασωστών το μωρό κατέληξε.

Μόλις έγινε γνωστή η είδηση, στο Ίδρυμα μετέβη ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου για να εποπτεύσει τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί. Επί τόπου έχει σπεύσει και ιατροδικαστής.

pronews.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις