Θεσσαλονίκη: «Φαινόμενα αστυνομικής βίας» μετά το χθεσινό συλλαλητήριο των φοιτητών καταγγέλλει το ΚΚΕ  

⭐ Προσθέστε το HappenedNow στα Αγαπημένα της Google

Μείνετε ενημερωμένοι με τις τελευταίες ειδήσεις προσθέτοντας το HappenedNow στις πηγές ειδήσεων της Google.

➕ Προσθήκη στη Google

«Φαινόμενα αστυνομικής βίας», μετά το χθεσινό συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη κατά του νόμου για την Ανώτατη Εκπαίδευση, καταγγέλλει το ΚΚΕ.

«Η αστυνομία εξαπέλυσε κυνήγι ελέγχων και “εξακρίβωσης” στοιχείων. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός της προσαγωγής στη ΓΑΔΘ, από πέντε άνδρες της ομάδας Ζ, μιας μαθήτριας και δύο φοιτητών που περίμεναν το λεωφορείο στην περιοχή της οδού Λαγκαδά», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΚΚΕ.

-Real.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις