Το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης είναι η επιτομή του κρατικού κυβερνητικού παχυδερμισμού, της κακοδιαχείρισης, διαφθοράς, αδιαφάνειας και κοροϊδίας στα μούτρα των πολιτών. Δεν φτάνει που είναι το πιο ακριβοπληρωμένο ΜΕΤΡΟ του κόσμου, που χρειάστηκε δεκαετίες (κοροϊδίας) για να γίνει. Τα προβλήματα από τη λειτουργία του, από την πρώτη κιόλας ημέρα, είναι σχεδόν καθημερινά. Προβλήματα στην ηλεκτροκίνηση, προβλήματα στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, προβλήματα στις κυλιόμενες σκάλες, συρμοί που μένουν, νερά με τις βροχές, κ.ο.κ.
Πρόκειται για ένα ακόμη δείγμα κυβερνητικής προχειρότητας, που δείχνει πάντως την πλήρη αδιαφορία της Πολιτείας για την καθημερινότητα των πολιτών. … Πάμε κι’ όπου βγει, όπως στα Τέμπη! Αυτή είναι η θλιβερή πραγματικότητα στην Ελλάδα σε όλους τους τομείς. Μόνο που τη «λυπητερή» για όλα αυτά πληρώνουν μονίμως τα συνήθη υποζύγια: Οι πολίτες.
Τα εισιτήρια ωστόσο κατέχουν το ρεκόρ στην προβληματική διαχείριση. Το πιο πρόσφατο είναι ότι το ΜΕΤΡΟ ξεμένει και από τα χάρτινα εισιτήρια! Για τη διοίκηση της εταιρίας, η ευθύνη ανήκει στους επιβάτες. Όπως ισχυρίζεται αντί να κρατάνε για επαναφόρτιση, τα πετάνε. Το επιχείρημα της διοίκησης που “πείθει” και το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών ώστε να είναι άφαντο από κάθε υποχρέωση ελέγχου της, είναι και η μεγαλύτερη κοροϊδία για τους πολίτες της Θεσσαλονίκης.
Βοά το τόπος για τα “έξυπνα” χάρτινα εισιτήρια τα οποία απομαγνητίζονται ακόμη και μετά από μία μόνο χρήση, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να χάνουν την αξία της επαναφόρτισης που πλήρωσαν. Η συμβουλή σταθμάρχη σε επιβάτη που πήγε να διαμαρτυρηθεί για την απώλεια, ήταν “να βγάζει κάρτα μονής διαδρομής” γιατί υπάρχουν πολλές παρόμοιες περιπτώσεις.
Τα “έξυπνα χάρτινα” εισιτήρια ήταν η απάντηση της εταιρείας και του υπουργείου μετά το μεγαλειώδες φιάσκο με τα δύο εκατομμύρια “έξυπνα ηλεκτρονικά εισιτήρια” και τις ηλεκτρονικές κάρτες. Δύο εκατομμύρια από αυτά τα “έξυπνα” πετάχτηκαν στα σκουπίδια γιατί δεν ήταν “συμβατά” με τα μηχανήματα έκδοσης τους. Όσο για τις 200.000 επαναφορτιζόμενες κάρτες ήταν κι αυτές ακατάλληλες, αφού η «μνήμη» τους ήταν πολύ μικρότερη από τις απαιτούμενες προδιαγραφές.
Για το φιάσκο αυτό, λίγο πριν τη λειτουργία του ΜΕΤΡΟ στις 30 Νοεμβρίου, δεν έγινε κάποια έρευνα για τους υπαίτιους, ούτε ζητήθηκε λογαριασμός γιατί η σύμβαση της κατασκευάστριας κοινοπραξίας με τη γαλλο-αμερικανική Conduent, που είχε αναλάβει το σύγχρονο σύστημα εισιτηρίου, δεν προέβλεπε και την προμήθεια εισιτηρίων στην περίπτωση που κάτι δεν πήγαινε καλά. Ή γιατί τα εισιτήρια αυτά δεν ήταν συμβατά και για τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, όπως προβλεπόταν. Εννοείται πως κανείς δεν λογοδότησε για αυτό το φιάσκο.
Το υπουργείο Μεταφορών ξέφυγε από τις ευθύνες του, στήνοντας το σόου των δωρεάν μετακινήσεων μέχρι να βρεθεί λύση. Και οι επιβάτες μετακινούνταν με τα εισιτήρια -4,5 εκατ. στον αριθμό- τα οποία είχε μοιράσει μεταξύ ΟΑΣΘ και ΜΕΤΡΟ, ο ΟΣΕΘ. Αυτά είναι για τα οποία γίνονται οι σχεδόν καθημερινές καταγγελίες. “Πήγα να βγάλω εισιτήριο και το μηχάνημα… κράτησε τα λεφτά”, “ουρές στα μηχανήματα έκδοσης”, “χαλασμένα μηχανήματα δεν εκδίδουν εισιτήρια”, “αποφορτίζονται τα εισιτήρια, οι επιβάτες χάνουν τις διαδρομές που πλήρωσαν”. Όλα τα παραπάνω είναι ενδεικτικοί τίτλοι από τα ρεπορτάζ ταλαιπωρίας σε διαδικτυακές ιστοσελίδες της Θεσσαλονίκης.
Οι πολίτες και ταλαιπωρημένοι επιβάτες του ΜΕΤΡΟ, αντί για εξηγήσεις, βλέπουν τον αρμόδιο υπουργό, Χρήστο Σταϊκούρα, σε κοπή πίτας ανάμεσα στους υπευθύνους της ταλαιπωρίας τους. Τον ακούν να κομπάζει ότι εκδόθηκαν πάνω από 2,2 εκατ. και καταγράφηκαν περισσότερες από 4,9 μετακινήσεις, τους δυο πρώτους μήνες λειτουργίας του. Όσο για τα προβλήματα, αυτά τα ονομάζει “προκλήσεις”! Τόσο μεγάλη είναι η κοροϊδία της κυβέρνησης.
Ούτε φυσικά έγινε κουβέντα για τη νέα προμήθεια εισιτηρίων και το άλλο ένα σχεδόν 1,7 εκατ. ευρώ που θα πληρωθεί σε προμηθευτή. Ο σχετικός διαγωνισμός είχε ανακοινωθεί στις 19 Νοεμβρίου αμέσως μετά τη διαπίστωση ότι τα “έξυπνα ηλεκτρονικά εισιτήρια” θα πεταχτούν στα σκουπίδια. Αφορά σε παραγγελία 13.125.000 τεμαχίων με κόστος 1.699.00 ευρώ πλέον ΦΠΑ, συνολικά δηλαδή 2.106.760 ευρώ.
Η είδηση ότι τελειώνει η “κάβα” των χάρτινων εισιτηρίων αντιμετωπίστηκε από τους αρμόδιους διοίκησης και υπουργείου με τη συνήθη τακτική. “Οι μετακινήσεις θα είναι δωρεάν”, λένε από το υπουργείο, για όσο διάστημα χρειαστεί!
neostrategy.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





















































