Ο ποδηλατόδρομος αυτός, που δημιουργήθηκε το 2020 στο πλαίσιο των μέτρων για την πανδημία, λειτούργησε χωρίς την απαραίτητη άδεια από τον Μάιο του 2023, γεγονός που οδήγησε στην απόφαση για την απομάκρυνσή του.
Ο Σπύρος Βούγιας, πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης, αποκάλυψε ότι η άδεια λειτουργίας του ποδηλατόδρομου είχε λήξει από τον Μάιο του 2023, με αποτέλεσμα να λειτουργεί χωρίς νόμιμη κάλυψη. Αυτό δημιουργούσε κινδύνους για την ασφάλεια των χρηστών και ενέπλεκε τον δήμο σε πιθανές νομικές ευθύνες σε περίπτωση ατυχημάτων.
Οι αντιδράσεις
Οι ποδηλατικές οργανώσεις της πόλης αντέδρασαν άμεσα, χαρακτηρίζοντας την απόφαση «πισωγύρισμα» για τη βιώσιμη αστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης. Υποστηρίζουν ότι η λύση δεν είναι η κατάργηση, αλλά η ενίσχυση της χρήσης του ποδηλάτου μέσα από καλύτερες υποδομές και ενημερωτικές καμπάνιες.
Από την άλλη πλευρά, αρκετοί κάτοικοι και επιχειρηματίες της περιοχής καλωσόρισαν την απόφαση, τονίζοντας ότι η κυκλοφοριακή συμφόρηση στην παραλιακή ζώνη είχε φτάσει σε ανυπόφορα επίπεδα.
Η δημοτική αρχή, αναγνωρίζοντας τη σημασία της ποδηλατοκίνησης, έχει δηλώσει ότι επιθυμεί τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου και ασφαλούς δικτύου ποδηλατοδρόμων στην πόλη. Η κατάργηση του συγκεκριμένου ποδηλατόδρομου θεωρείται προσωρινό μέτρο, με στόχο την αποκατάσταση της νομιμότητας και την εξασφάλιση της ασφάλειας των πολιτών.
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις