Πριν 2 ημέρες κατακλυστήκαμε από δημοσιεύματα με τίτλους…

18 Ιανουαρίου στη Θεσσαλονίκη το «Λευκό Βέλος» -Ταξιδεύει με 200 χλμ. την ώρα, με εστιατόριο και μπαρ – 25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ

 

Έρχεται το «Λευκό Βέλος» των 160 χλμ/ώρα: Θα κάνει το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 15 λεπτά !

Έρχεται το «Λευκό Βέλος» των 160 χλμ/ω: Θα κάνει το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 15 λεπτά

 

Και ω τι καταστροφή…

Σήμερα, 2 ημέρες μετά από τους διθυραμβικούς αυτούς τίτλους,  με  ανακοίνωσή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μας γνωρίζει, ότι “βάζει προσωρινό “φρένο” σε δρομολόγια της, λόγω τεχνικού προβλήματος ελέγχου κλειδιών από το σημείο ΤΧ5 έως το ΤΧ2”.

Συγκεκριμένα “καταργεί τα δρομολόγια της από Λάρισα για Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, λόγω τεχνικών προβλημάτων, και  ήδη έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για την αποκατάσταση του προβλήματος, αφού η αμαξοστοιχία που ξεκίνησε από Λάρισα με προορισμό Θεσσαλονίκη, δεν κατάφερε να φτάσει  και παραμένει ακινητοποιημένη στη Σίνδο”.

Είναι γνωστό πως το υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο, δεν είναι ικανό να υποστηρίξει τα νέα τραίνα, και ιδιαίτερα τις μεγάλες ταχύτητες που αυτά μπορούν να αναπτύξουν, αφού συχνά πυκνά σε αρκετά σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου,  οι γραμμές υπερκαλύπτονται από νερά ή τα πρανή παθαίνουν καθίζηση και διακόπτονται τα δρομολόγια των τραίνων.

 

Καλοί οι τίτλοι λοιπόν, καλές οι διθυραμβικές ανακοινώσεις, καλές οι φωτογραφίες υπουργών στα τραίνα,

Πώς θα βάλουµε το τρένο στις ράγες» -Συνέντευξη στην εφημερίδα "Η Γνώμη" των Πατρών - Κώστας Καραμανλής αλλά ας δουν με την πρέπουσα  σοβαρότητα τη δρομολόγηση των τραίνων υψηλών ταχυτήτων, πριν υπάρξει τραγωδία με εκατοντάδες νεκρούς.

Πριν δρομολογήσουν τα νέα τραίνα υψηλών ταχυτήτων,  ας μεριμνήσουν για την “υποστήριξη” του σιδηροδρομικού δικτύου.

Ανθρώπους θα μεταφέρουν και όχι πατάτες….

 

φωτό:ΑΠΕ-ΜΠΕ-Thestival-eurohoops.net