Tην περιπέτεια που έζησε αλλά και πώς γλίτωσε από τα χέρια υπαλλήλων γνωστής αντιπροσωπείας αυτοκινήτων περιγράφει στη «Ζούγκλα» η Ευγενία Γκίκα.

Η κυρία Γκίκα έχει ένα αυτοκίνητο 25ετίας, ιδιοκτησίας της αδερφής της, αφού δεν έχει τη δυνατότητα να αγοράσει καινούργιο, και το πηγαίνει χρόνια για service στην επίσημη αντιπροσωπεία. Όπως εξηγεί, είναι για πολλά χρόνια πελάτης και ειδικά τον τελευταίο χρόνο διαθέτει τιμολόγια που αποδεικνύουν ότι έχει πληρώσει τουλάχιστον 1.000 ευρώ για service στην ίδια επιχείρηση.

Τον Μάιο του 2022 την τράκαραν στη λεωφόρο Ποσειδώνος, χωρίς να φταίει, και έγινε φιλική δήλωση. Η ασφαλιστική της της είπε να κλείσει ένα ραντεβού με τον πραγματογνώμονα για να εκτιμήσει τη ζημιά και κατόπιν να κλείσει ραντεβού για την επισκευή του αυτοκινήτου. Κι αυτό έγινε. Ως εδώ όλα καλά.

Τη Δευτέρα 20 Ιουνίου πήγε το αυτοκίνητό της στην επίσημη αντιπροσωπεία όπου είχε κλειστεί το ραντεβού. Το άφησε εκεί και της είπαν ότι θα την ειδοποιήσουν για να έρθει να το πάρει όταν θα είναι έτοιμο. Η ζημιά ήταν στον πίσω προφυλακτήρα.

Πράγματι, την Πέμπτη 23 Ιουνίου στις 9 το πρωί δέχθηκε τηλεφώνημα από υπάλληλο της φανοποιίας να πάει να παραλάβει το αυτοκίνητό της. Σε αυτό το τηλεφώνημα, και ποτέ προηγουμένως, ο συγκεκριμένος υπάλληλος της εταιρείας τής είπε ότι η οφειλή της είναι 255 ευρώ. Και εδώ αρχίζουν τα περίεργα.

Η κυρία Γκίκα καταγγέλλει: «Του είπα ότι δεν πληρώνω κάτι διότι έχει κανονιστεί μέσω της ασφαλιστικής και εκείνος μου απάντησε πως η ασφαλιστική μου δεν συνεργάζεται με το συνεργείο. Του είπα “εντάξει, έρχομαι να παραλάβω το αυτοκίνητό μου, προφανώς έχει γίνει παρεξήγηση και θα μιλήσω με την ασφαλιστική για να λυθεί το θέμα”».

Πράγματι, όπως λέει, πήγε με ταξί στην αντιπροσωπεία, πήρε την ασφαλιστική και της είπαν το εξής: «Ο κύριος που μιλήσατε δεν γνωρίζει τη διαδικασία. Θα κάνετε μια εξουσιοδότηση στο συνεργείο και θα παραλάβουν εκείνοι την αποζημίωση και εσείς το αυτοκίνητο μια χαρά».

Έτσι, λοιπόν, η καταγγέλλουσα έφθασε στο συνεργείο για να παραλάβει το αυτοκίνητό της, πήρε τα κλειδιά, ο υπάλληλος της έδωσε τα τιμολόγια και μπήκε στο όχημά της να φύγει ώστε να πάει λίγο πιο δίπλα στο λογιστήριο για να κάνει τις διαδικασίες.

Την ώρα όμως που μπήκε στο αυτοκίνητο συνέβη το εξής. Όπως περιγράφει: «Κάνω όπισθεν και έρχεται ένας από τους υπαλλήλους μπροστά από το αυτοκίνητο και φράζει την πορεία, λέγοντάς πως “δεν μπορείτε να πάτε με το αυτοκίνητο, πρώτα θα πληρώσετε, θα μας φέρετε την απόδειξη και θα παραλάβετε το αυτοκίνητό σας”. Του εξηγώ πως έχω συνεννοηθεί με την ασφαλιστική και την εταιρεία, αλλά εκείνος μου λέει “δεν θα πας πουθενά” και χτύπησε με το χέρι του το καπό του αυτοκινήτου».

Kαι συνεχίζει: «Στο μεταξύ, ήρθαν άλλα 5-6 άτομα από τη φανοποιία και φράζουν τον δρόμο. Τους λέω… ελάτε μαζί μέχρι το ταμείο, αλλά δεν με άφηναν. Ο ένας μου χτύπησε τον καθρέφτη. Φοβήθηκα, πανικοβλήθηκα και έφυγα».

Η κυρία Γκίκα κατάφερε, τελικά, να φτάσει σπίτι της, πήρε την ασφαλιστική να καταγγείλει το συμβάν και της είπαν πως θα πάρουν αμέσως να συνεννοηθούν με το συνεργείο. Επίσης, πήγε στο Α.Τ. Αχαρνών και κατήγγειλε το περιστατικό. Οι αστυνομικοί τής είπαν ότι θα επιληφθούν του θέματος.

zougla.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις