Τρένα: Εμπρηστική απάντηση ΟΣΕ στη ΡΑΣ – «Προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα» λέει ο ΣΥΡΙΖΑ

337

Καυστική απάντηση στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδας από τον τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Το ιστορικό της κόντρας.

Στα ύψη το θερμόμετρο με αφορμή το νέο «καμπανάκι» για την ασφάλεια των τρένων και την  απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) να μην εγκρίνει την αίτηση για την Επικαιροποίηση Έγκρισης Ασφάλειας του Διαχειριστή Υποδομής (ΔΥ) του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας.

Η απόφαση της ΡΑΣ σχετικά με την αίτηση του Διαχειριστή Υποδομής του ΟΣΕ αναφέρει ότι η επικαιροποίηση αυτή χρειαζόταν λόγω «ουσιωδών μεταβολών στα υποσυστήματα, υποδομής, σηματοδότησης και ενέργειας που προκλήθηκαν εξαιτίας των κακοκαιριών DANIEL και ELIAS». Η ΡΑΣ υπογραμμίζει ότι ο ΟΣΕ δεν προσκόμισε τις αιτηθείσες από την Αρχή πληροφορίες / έγγραφα τα οποία απαιτούνται και δεν κατέθεσε παράβολο τριών χιλιάδων ευρώ «για ουσιώδη επικαιροποίηση έγκρισης ασφαλείας».

Η ΡΑΣ απέρριψε την αίτηση του Διαχειριστή Υποδομής του ΟΣΕ όπως έγινε γνωστό από το εξώδικο των μηχανοδηγών της Πανελλήνιας Έλξης Προσωπικού

Η είδηση αυτή γίνεται γνωστή μετά το εξώδικο των μηχανοδηγών της Πανελλήνιας Έλξης Προσωπικού (ΠΕΠΕ) στον ΟΣΕ και την Hellenic Train ενώ ακολούθησε δήλωση του Χάρη Μαμουλάκη, βουλευτή Ηρακλείου και τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών στον ΣΥΡΙΖΑ.

Η απάντηση του ΟΣΕ

Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας, ενοχλημένος από τη διάσταση που πήρε το θέμα, αναφερόμενος στην επιστολή της ΡΑΣ «που ορισμένοι προσπάθησαν να επιβάλουν για μια καθόλα τυπική διαδικασία που αφορά την αφαίρεση από το Πιστοποιητικό, συγκεκριμένων ανενεργών τμημάτων της σιδηροδρομικής υποδομής που έχουν καταστραφεί από την θεομηνία DANIEL», επισημαίνει τα ακόλουθα:

«1. Είναι απορίας άξιο το όψιμο ενδιαφέρον κύκλων της αντιπολίτευσης να αναδείξουν ως μείζον θέμα ασφαλείας μία τυπική διαδικασία που αμφότεροι ΟΣΕ και ΡΑΣ είχαν υποχρέωση σύμφωνα με ευρωπαϊκούς κανονισμούς να υλοποιήσουν.

2. Αναρωτιέται ο λογικά σκεπτόμενος πολίτης αν ήταν ποτέ δυνατόν ο ΟΣΕ αλλά και η ΡΑΣ να εξακολουθούν να περιλαμβάνουν στο ενεργό σιδηροδρομικό δίκτυο τμήματα κατεστραμμένα από μια θεομηνία, τα οποία ήδη έχουν ενταχθεί σε πρόγραμμα οριστικής αποκατάστασης. Αναρωτιόμαστε λοιπόν, από την απόφαση της ΡΑΣ ποιά τμήματα του δικτύου κλείνουν; Μήπως εκείνα που ο ΟΣΕ, δεδομένων των συνθηκών της υποδομής και με κύριο γνώμονα την ασφάλεια σύμφωνα και με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, δεν λειτουργεί εδώ και μήνες;».

«Προφανώς βρίσκεται σε πανικό»

Άμεση ήταν η απάντηση του Χάρη Μαμουλάκη. Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ σχολιάζει πως η διοίκηση του ΟΣΕ, «προφανώς κατ’ εντολή της Κυβέρνησης ΝΔ, προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα μετά το άκρως επιβαρυντικό πόρισμα της Ρ.Α.Σ. εναντίον της. Προφανώς βρίσκεται σε πανικό».

Σημειώνει πως «αντί να κάνει λόγο για »όψιμο ενδιαφέρον» στις καταγγελίες των εργαζομένων και της αξιωματικής αντιπολίτευσης κι αντί να προσπαθεί να υποβιβάσει σε απλή »τυπική διαδικασία» το συγκριμένο πόρισμα, ας αναλογιστεί το εξής απλό: Αν είχαν ακούσει ανάλογες καταγγελίες προηγούμενων ετών κι αν είχαν ακολουθήσει κατά γράμμα όλες τις »τυπικές διαδικασίες», θα είχε συντελεστεί το έγκλημα των Τεμπών;».

in.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αν σας άρεσε το άρθρο

Κάνετε Like