Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία υπενθύμισε πως είχε αναλάβει την ευθύνη και για το 2015 και για το Μάτι: “Κυβερνήσαμε τα τέσσερα από τα 49 χρόνια της μεταπολίτευσης. Δεν φτιάξαμε εμείς το πελατειακό κράτος. Στα Τέμπη δεν έπρεπε να είχε συμβεί το δυστύχημα”.
“Έχουμε 57 οικογένειες που θρηνούν και θέλουν να μάθουν την αλήθεια. Ο σιδηρόδρομος έπρεπε να έχει τηλεδιοίκηση από το 2003. Δεν ολοκληρώθηκε επί κυβέρνησής μας, αλλά είχαμε πύργο ελέγχου επί ημερών μας και κέντρο τηλεδιοίκησης στη Λάρισα και δύο σταθμάρχες. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη έκανε απευθείας αναθέσεις δέκα δισ. ευρώ, αλλά δεν έκανε ούτε μία για να επανέλθει το κέντρο τηλεδιοίκησης στη Λάρισα”.
Στη συνέχεια, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης χαρακτήρισε τη σύμβαση 717 ως γιοφύρι της Άρτας, παρουσιάζοντας χαρτιά: “Το Σεπτέμβριο του 2018 είχε ολοκληρωθεί το 68%. Το Μάιο του 2019, το 72,4%. Το Μάρτιο του 2020 σε 74% και 14 Φεβρουαρίου 2023 σε 77%”.
Ο κ. Τσίπρας μίλησε ακόμα για τις παράνομες κρατικές επιδοτήσεις 15 δισ. ευρώ που παρέλαβε ως πρωθυπουργός, ενώ χαρακτήρισε την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επί ημερών του σχεδόν εξαναγκαστική αφού είχε το δίλημμα “ιδιωτικοποίηση ή 15 δισ. ευρώ χρέη”.
Ο πρώην πρωθυπουργός αναφέρθηκε και στο μνημόνιο συνεργασίας Καραμανλή- Hellenic Train που ακύρωσε τη δέσμευση των Ιταλών για έργα 800 εκατ. ευρώ και την υποχρέωση του ελληνικού Δημοσίου να ολοκληρώσει τα έργα ασφάλειας.
thestival.gr
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις