Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η Νέα Δημοκρατία χτίζουν, σύμφωνα με το νέο προεκλογικό σποτ του κυβερνώντος κόμματος, την Ελλάδα του 2030, στο οποίο παρουσιάζονται μια σειρά από έργα που «ολοκληρώνονται ή έχουν ολοκληρωθεί».
Αυτά είναι το πολύπαθο και πολυαναμενόμενο Μετρό Θεσσαλονίκης, ο αυτοκινητόδρομος Πατρών – Πύργου, στον οποίο κάθε χρόνο βάφεται με αίμα, ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης, οι γραμμές 2 και 4 του Μετρό Θεσσαλονίκης, η Νέα Περιφερειακή Θεσσαλονίκης, γνωστή ως FlyOver, το αεροδρόμιο Καστελίου και ο στρατηγικής σημασίας αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ε65, μήκους 238 χλμ.
Αυτά τα έργα, σύμφωνα πάντα με το προεκλογικό σποτ της Νέας Δημοκρατίας είτε ολοκληρώθηκαν, είτε ολοκληρώνονται.
Ας τα δούμε, όμως, ένα ένα.
Το Μετρό Θεσσαλονίκης, η παράδοση του οποίου αναμένεται να πάει ακόμα πιο πίσω, μετά την αναβολή που αναμένεται στην κατάθεση προσφορών για το μεγάλο Διαγωνισμό των 292 εκατ. ευρώ που αφορά στην ανάθεση, με ΣΔΙΤ, σε ιδιώτη φορέα, της Λειτουργίας και Συντήρησης του Μετρό Θεσσαλονίκης για περίοδο 11 ετών.
Ο Αυτοκινητόδρομος Πατρών – Πύργου, αρκετά κομμάτια του οποίου βρίσκονται στο 30% και στο 40% της παράδοσης του έργου και η τελική παράδοση είναι αρκετά μακριά.
Ο ΒΟΑΚ, για τον οποίο μόλις προχθές υποβλήθηκαν οι προσφορές για το μεγάλο τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, ο οποίος θα κατασκευαστεί μέσω παραχώρησης (Χανιά – Χερσόνησος), συνολικού προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ.
Οι γραμμές γραμμή 2 και 4 στο Μετρό της Αθήνας, η παράδοση των οποίων κανείς δεν μπορεί να πει με ακρίβεια πότε θα γίνει. Χαρακτηριστικό είναι ότι ο Δήμος Αθηναίων ανακοίνωσε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μέχρι το… 2031. Μέχρι τότε, τουλάχιστον, θα προχωράνε τα έργα.
Η Νέα Περιφερειακή Θεσσαλονίκης, για την οποία μόλις πρόσφατα ξεκίνησαν οι πρόδρομες εργασίες, χωρίς επί της ουσίας να έχει γίνει κάτι χειροπιαστό.
Το Αεροδρόμιο Καστελίου, η εξέλιξη του οποίου βρίσκεται στο 20% του έργου, σύμφωνα με το ypodomes.com. Και για να λέει το κυβερνητικό site 20%, φανταστείτε ότι η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Προς τα κάτω, φυσικά…
Ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας E65, έργο το οποίο, επίσης, βρίσκεται στο 20%.
Όλα αυτά τα σημαντικά, κατά τα άλλα, έργα υποδομών παρουσιάζονται σήμερα, προεκλογικά, από τη Νέα Δημοκρατία ως έργα που «ολοκληρώνονται ή έχουν ολοκληρωθεί».
Γιατί σημασία για τη ΝΔ έχει η επικοινωνία και όχι η ουσία, όπως έχει πει άλλωστε και ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
ieidiseis.gr
ypodomes.com
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις