Επιβλήθηκε  στην εταιρία με την επωνυμία «PUBLIC RETAIL ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ
ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ»,  πρόστιμο ύψους 3.000 ευρώ. Μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε από υπαλλήλους της Διεύθυνσης Ανάπτυξης στο υποκατάστημα που διατηρεί η εταιρία στο Βόλο, διαπιστώθηκε η μη παροχή πληροφορίας προς
τον καταναλωτή, μέσω πινακίδας ή ετικέτας ή άλλων αντίστοιχων μέσων πληροφόρησης, σχετικά με την τιμή πώλησης τριών προς διάθεση κωδικών προϊόντων.

Το να γνωρίζουν οι καταναλωτές τις τιμές των προϊόντων που θέλουν να αγοράσουν, αποτελεί θεμελιώδες δικαίωμα τους. Είναι θέμα διαφάνειας για τους καταναλωτές και συμμόρφωσης για τις επιχειρήσεις λιανικής. Οι σαφείς ετικέτες τιμών είναι απαραίτητες για να μπορεί ο καταναλωτής να κάνει σύγκριση αφενός και επίσης να έχει ευρύ πεδίο επιλογής. Επίσης οι τιμές βοηθούν τους πελάτες ενός καταστήματος να δει εάν η τσέπη του αντέχει το αντίτιμο καθώς και να διαπιστώσει μία ενδεχόμενη αύξηση.

gegonotamews.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις