Τι λένε κάτοικοι και τι απαντά ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ
«Πλημμυρισμένοι» από οργή και αγανάκτηση είναι οι κάτοικοι του Βόλου, που έλαβαν λογαριασμούς νερού, με τριπλάσια ποσά από αυτά που θα έπρεπε. Όπως εξηγούν, εστάλησαν στις οικείες τους λογαριασμοί από την ΔΕΥΑΜΒ (δημοτική επιχείρηση ύδρευσης αποχέτευσης μείζονος περιοχής Βόλου), με ανεξήγητα μεγάλα ποσά.
«Μένω στην Αθήνα απλά έχω ένα κατάστημα- αποθήκη στον βόλο. Αποφάσισα να βάλω νερό, έστειλα τον αδερφό μου με εξουσιοδότηση, και πήγε στην ΔΕΥΑΜΒ, και του είπαν ότι υπάρχει μια παλιά οφειλή την οποία δεν μπορούσα να ελέγξω εγώ από προηγούμενα έτη», ανέφερε ο κ. Λάμπρος και συνέχισε:
«Μου είπαν ότι ήταν 50-60 ευρώ. μου είπαν ότι πρέπει να δώσω μια εγγύηση 50 ευρώ και 30 ευρώ την επανασύνδεση. Τα πλήρωσα όλα αυτά. Και μου έρχεται τώρα ο λογαριασμός 109, 34 ευρώ, 64 κυβικά χρεωθέντα, για ένα κατάστημα που έχει μία βρύση και έναν μπιντέ και που είναι κλειστό, δεν έχει καν ρεύμα».
«Χάλασαν τα υδρόμετρα»
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ, Αργύρης Κοπάνας μίλησε σε τηλεοπτική εκπομπή για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι, εξηγώντας πως έχουν χαλάσει τα υδρόμετρα.
«Πέρσι βρεθήκαμε αντιμέτωποι με ένα εξαιρετικά ακραίο φαινόμενο, θεομηνίες και εγκαταστάθηκαν σε μία μέρα εκατομμύρια τόνοι νερού και λάσπης στην πόλη μας. Από τότε μέχρι τώρα δίνουμε αγώνα για να επαναφέρουμε την πόλη σε μία προηγούμενη κατάσταση», επεσήμανε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε:
«Έχουμε πρόβλημα με αυξημένους λογαριασμούς. Πολλά υδρόμετρα λόγω του όγκου του νερού δεν λειτουργούσαν σωστά, πολλοί εργολάβοι δεν μπορούσαν να μετρήσουν. Οι συνδημότες μας πρέπει να έρθουν στα γραφεία της ΔΕΥΑΜΒ και να προχωρήσουμε σε διορθώσεις τέτοιων περιπτώσεων».
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις