Επιβάτες μεγάλων εταιρειών, όπως TUI, BA και Εasyjet, ταλαιπωρούνται λόγω της έλλειψης πιλότων και πληρωμάτων καμπίνας – Το πρόσωπο της ταλαιπωρίας μια 6χρονη που ξεσπά σε κλάματα
Θύματα πολύωρων καθυστερήσεων, ακόμη κι ακυρώσεων, των ταξιδιών και των διακοπών τους έχουν πέσει εκατοντάδες Βρετανοί επιβάτες των αερογραμμών TUI, τις τελευταίες ημέρες, ανάμεσά τους και παραθεριστές προς και από κυπριακούς προορισμούς.
Στο αεροδρόμιο της Πάφου στην Κύπρο, πολλοί Βρετανοί επιβάτες περιμένουν ατελείωτες ώρες για να επιστρέψουν στην πατρίδα τους καθώς η βρετανική εταιρεία αερογραμμών ακυρώνει τις πτήσεις τους. Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Daily Mail», η εξάχρονη Φρέια Πάουελ από τη Βρετανία ξεσπά σε κλάματα όταν μαθαίνει από τους γονείς της ότι η πτήση τους ακυρώθηκε για δεύτερη φορά.
Η οικογένειά της παραμένει αποκλεισμένη στο αεροδρόμιο της Κύπρου και δεν είναι η μόνη, σχολιάζει το σχετικό δημοσίευμα επισημαίνοντας ότι πολλοί οι επιβάτες ταλαιπωρούνται εξαιτίας της έλλειψης πιλότων και πληρωμάτων καμπίνας, προβλήματα που αντιμετωπίζουν μεγάλες βρετανικές αεροπορικές εταιρείες.
Το πρόβλημα θα γίνει εντονότερο την επόμενη εβδομάδα όταν ο αριθμός των πτήσεων θα φθάσει στο υψηλότερο σημείο, προειδοποιούν οι ειδικοί του κλάδου.
Οι μεγαλύτερες βρετανικές αεροπορικές εταιρείες, όπως η TUI, η British Airways, και η Easyjet, έχουν απευθυνθεί ακόμα και στην κυβέρνηση ώστε να επισπεύσει τις διαδικασίες πρόσληψης προσωπικού καθώς είναι δική της αρμοδιότητα να προβεί στους απαραίτητους ελέγχους των υπαλλήλων του κλάδου για λόγους ασφαλείας.
Αναφερόμενη στον… γολγοθά της, η μητέρα της εξάχρονης Φρέια, Γκλέντα Πάουελ που ταξίδεψε στην Κύπρο μαζί με την οικογένεια της, δημοσίευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την Κυριακή το απόγευμα μια εικόνα της «εξαντλημένης» κόρης της, Φρέια να κλαίει αφού η ταξιδιωτική εταιρεία TUI ακύρωσε δύο φορές τις πτήσεις της.
«Δεύτερη προσπάθεια να επιστρέψουμε στο σπίτι. Η πτήση μας για το Μάντσεστερ ακυρώθηκε. Κυριολεκτικά κατεβήκαμε από το πούλμαν στο αεροδρόμιο για να γυρίσουμε στο ίδιο ξενοδοχείο», έγραψε. «Το απόλυτο αστείο… Tui αυτό είναι το πρόσωπο ενός εξάχρονου που είναι εξουθενωμένο και θέλει απλώς να πάει σπίτι. Έπρεπε να είμαστε στην πτήση μας πριν από 24 ώρες», αναφέρει η οικογένεια.
Η βρετανική εταιρεία TUI εξέδωσε μια ανακοίνωση ζητώντας συγγνώμη από τους επιβάτες της για τις ακυρώσεις πτήσεων.
Πάντως, ταξιδιωτικοί πράκτορες προειδοποιούν ότι το χάος στα αεροδρόμια θα επιδεινωθεί κυρίως την 6η Ιουνίου που θεωρείται η πιο πολυσύχναστη ημέρα αεροπορικών ταξιδιών.
Κυβερνητική πηγή επικρίνει την αεροπορική βιομηχανία για το χάος που επικρατεί και στα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου τις τελευταίες ημέρες επισημαίνοντας ότι ξη κατάσταση είναι «εντελώς απαράδεκτη».
Από την πλευρά του, το συνδικάτο των εργαζομένων υποστηρίζει ότι είναι «μια κρίση που δημιούργησε η βρετανική κυβέρνηση. Χθες, το πρωί απελπισμένοι επιβάτες περίμεναν ατελείωτες ώρες για να επιβιβαστούν στα αεροδρόμια του Μπρίστολ και του Γκάτγουικ.
Η EasyJet και η TUI ακύρωσαν χθες εκατοντάδες πτήσεις ενώ σήμερα στο αεροδρόμιο του Μπρίστολ σχηματίστηκαν σήμερα το πρωί ουρές έξω από το κτίριο για τους επιβάτες που προσπαθούσαν να μπουν μέσα. Tην Δευτέρα 6 Ιουνίου, θα είναι η πιο πολυσύχναστη ημέρα από το 2019, με 2.864 αναχωρήσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο και τον ίδιο αριθμό εισερχόμενων πτήσεων».
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις