Κατά 133,3% αυξήθηκαν οι αναφορές για ταχυδρομικές υπηρεσίες

Αυξημένες κατά 14,1% ήταν το 2020 οι καταγγελίες στον Συνήγορο του Καταναλωτή, παρότι περιορίστηκαν σημαντικά οι φυσικές συναλλαγές λόγω των συνθηκών που διαμόρφωσε η πανδημία.

Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής την οποία παρέδωσε χθες ο Συνήγορος του Καταναλωτή Λευτέρης Ζαγορίτης στον πρόεδρο της Βουλής Κωνσταντίνο Τασούλα, οι αναφορές για τον κλάδο των ταχυδρομικών υπηρεσιών εκτινάχθηκαν στο 133,3% σε σχέση με το 2019.

Το 45% αφορούσε καθυστερήσεις στην επίδοση ταχυδρομικών αντικειμένων, εν συγκρίσει με το αρκετά χαμηλότερο αντίστοιχο ποσοστό (26,6%) του 2019. «Οι καθυστερημένες επιδόσεις ταχυδρομικών αντικειμένων ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο, προκαλώντας την εύλογη αγανάκτηση των καταναλωτών» υπογράμμισε ο κ. Ζαγορίτης.

Πολύ μεγάλη ήταν και η αύξηση του αριθμού των αναφορών στον κλάδο των ιδιωτικών εκπαιδευτικών υπηρεσιών όλων των τύπων και βαθμίδων (Προσχολική και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ΙΙΕΚ, κολέγια).

Από την έναρξη της πανδημίας προωθήθηκε συστηματικά ο θεσμός της τηλεεκπαίδευσης ως εναλλακτικός τρόπος, προκειμένου να μην ανακοπεί η μαθησιακή διαδικασία μαθητών και σπουδαστών, γεγονός, όμως, που συνέβαλε στην έγερση πολυάριθμων οικονομικών αιτημάτων των καταναλωτών για μείωση ή αναπροσαρμογή διδάκτρων κατ’ αναλογία των παρεχόμενων υπηρεσιών τηλε-εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με τον Συνήγορο, οι απαιτήσεις της τηλε-εργασίας, της τηλε-εκπαίδευσης και των ηλεκτρονικών συναλλαγών υπονομεύτηκαν από τις χαμηλές ταχύτητες στο ίντερνετ, αφού σε πολλές περιπτώσεις υπήρξαν μεγάλες αποκλίσεις ανάμεσα στις ονομαστικές και στις πραγματικές ταχύτητες που μπόρεσαν να έχουν εν τέλει στη διάθεσή τους οι καταναλωτές αυτή την κρίσιμη περίοδο.

newsbreak.gr

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις