Ένα ζευγάρι από τη Νέα Ζηλανδία ζητά από αεροπορική εταιρεία επιστροφή χρημάτων γιατί πέρασε μια πτήση 13 ωρών δίπλα σε έναν σκύλο που γάβγιζε, κλαψούριζε και… αεριζόταν.
Οι Gill και Warren Press είπαν ότι η πτήση τους με την Singapore Airlines από το Παρίσι – για την οποία πλήρωσαν επιπλέον χρήματα για premium οικονομικές θέσεις – καταστράφηκε από το θορυβώδες σκυλάκι.
“Άκουσα αυτόν τον θόρυβο – ένα βαρύ ρουθούνισμα”, είπε η Gill στο New Zealand Outlet Stuff, προσθέτοντας ότι αρχικά νόμιζε ότι ο θόρυβος προερχόταν από το τηλέφωνο του συζύγου της πριν συνειδητοποιήσει ότι ήταν η αναπνοή ενός σκύλου.
«Είπα: «Δεν θα αφήσω αυτόν τον σκύλο να κάθεται δίπλα μας σε όλο το ταξίδι».
Όταν διαμαρτυρήθηκαν σε μια αεροσυνοδό, εκείνη τους πρότεινε να μετακινηθούν σε άλλες θέσεις, τις μόνες διαθέσιμες που υπήρχαν.
Το ζευγάρι όμως αποφάσισε ότι δεν άξιζε να εγκαταλείψουν τις προνομιακές θέσεις που είχαν εξασφαλίσει για το μακρινό ταξίδι τους.
Αλλά η υπομονή τους έφτασε σε οριακό σημείο στο μέσο της πτήσης, διάρκειας 13 ωρών, όταν δεν μπορούσαν να αγνοήσουν πλέον μια συγκεκριμένη μυρωδιά, όπως αναφέρει η NY Post
Ο σκύλος είχε αρχίσει να… αερίζεται ενώ πλησίαζε όλο πιο κοντά τους, είπε το ζευγάρι.
«[Ο ιδιοκτήτης] δεν μπορούσε να έχει το σκυλί έξω στον διάδρομο γιατί δεν μπορούσαν να περάσουν τα καρότσια, έτσι έπρεπε να μετακινηθεί, πράγμα που σήμαινε ότι το κεφάλι του ήταν κάτω από τα πόδια του συζύγου μου», είπε η Γκιλ.
«Ο σύζυγός μου φορούσε σορτς και έβγαζε τα σάλια του σκύλου από το πόδι του».
Τελικά, το ζευγάρι αποφάσισε ότι δεν άντεχε άλλο και αποδέχθηκε την πρόταση της αεροσυνοδού να τους τοποθετήσει στην πρώτη σειρά της οικονομικής θέσης που είναι για το προσωπικό.
Η συνοδός υποσχέθηκε ότι θα υποβάλει αναφορά για το περιστατικό και ότι η αεροπορική εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί τους.
Ωστόσο, το ζευγάρι ισχυρίζεται ότι η Singapore Airlines δεν επικοινώνησε μαζί τους μέχρι που άρχισαν να ενοχλούν την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας.
Στο ζευγάρι προσφέρθηκε τελικά ένα κουπόνι δώρου $125 για τον ιστότοπο KrisShop της αεροπορικής εταιρείας, το οποίο αργότερα αυξήθηκε σε ταξιδιωτικό κουπόνι $200 για τον καθένα.
Αλλά το ζευγάρι απέρριψε και τα δύο κουπόνια. Ισχυρίστηκαν ότι κανένα από τα δύο δεν αναπληρώνει τη διαφορά μεταξύ των ακριβών premium οικονομικών θέσεων τους και των οικονομικών στις οποίες μεταφέρθηκαν.
Τώρα απαιτούν από την Singapore Airlines πλήρη επιστροφή χρημάτων. Το ζευγάρι είπε επίσης ότι είναι δυσαρεστημένο που η αεροπορική εταιρεία δεν τους ειδοποίησε εκ των προτέρων ότι το ζώο θα επέβαινε στο αεροπλάνο.
Ένας εκπρόσωπος της Singapore Airlines δήλωσε ότι θα συνεχίσουν να επικοινωνούν μαζί τους για τα παράπονά τους και επανέλαβαν τη συγγνώμη τους για την ταλαιπωρία που υπέστησαν.
«Η Singapore Airlines προσπαθεί να ειδοποιεί τους πελάτες που μπορεί να κάθονται δίπλα σε έναν σκύλο βοήθειας πριν επιβιβαστούν στην πτήση», ανέφερε η αεροπορική εταιρεία.
«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη που δεν συνέβη σε αυτήν την περίπτωση και θα εργαστούμε για να διασφαλίσουμε ότι αυτό το σφάλμα δεν θα συμβεί στο μέλλον».
enikos.gr
STUFF
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις