Μετά το «Μένουμε σπίτι», το σύνθημα είναι το «Βγαίνουμε αγορά – ψωνίζουμε τοπικά». Το Επιμελητήριο Μαγνησίας και οι δύο Ομοσπονδίες Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Μαγνησίας, ξεκινούν από σήμερα μία μεγάλη καμπάνια στήριξης της τοπικής αγοράς, με τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, καταχωρήσεις στον έντυπο Τύπο και έντονη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα.

Το ευφάνταστο σποτ στο οποίο… πρωταγωνιστούν επιχειρηματίες της Μαγνησίας, παρουσιάστηκε σήμερα για πρώτη φορά στα Μέσα Ενημέρωσης.

Κεντρικό του σύνθημα, «Βγαίνουμε αγορά – ψωνίζουμε τοπικά». Είναι εμπνευσμένο από το σύνθημα «Μένουμε σπίτι» που παιζόταν στη διάρκεια της καραντίνας ως μήνυμα κατά της διασποράς του κορωνοϊού, έχοντας πλέον φτάσει να γίνει το πλέον αναγνωρισμένο μήνυμα των τελευταίων μηνών στην Ελλάδα.

Το σύνθημα αυτό εκμεταλλεύτηκε το Επιμελητήριο και με το «Βγαίνουμε αγορά – ψωνίζουμε τοπικά» επιδιώξει να στηρίξει την τοπική οικονομία και τα τοπικά προϊόντα και υπηρεσίες και βέβαια να συμβάλλει στη διατήρηση των θέσεων εργασίας.

Μιλώντας για το νέο σποτ, η πρόεδρος του Τουριστικού Τμήματος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, Θέκλα Καμμένου, που εμπνεύστηκε και το όλο project, σημείωσε πως «μέσα από την περιπέτεια που περάσαμε με τον covid 19, οφείλουμε να υπενθυμίσουμε στους πολίτες κάτι: να στηρίξουμε ο ένας τον άλλον, να στηρίξουμε την αγορά μας» και ευχήθηκε να δυναμώσει η αλυσίδα στήριξης της τοπικής αγοράς που τόσο επλήγη από την οικονομική κρίση που έφερε η πανδημία.

Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, Αριστοτέλης Μπασδάνης, αφού εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συνεργασία του Φορέα με τις δύο Ομοσπονδίες και τόνισε την ανάγκη οι συνέργειες να συνεχιστούν, τόνισε πως πρέπει να περάσει σε όλους το μήνυμα της ενότητας και αποκάλυψε πως η συνεργασία θα συνεχιστεί και με άλλες καμπάνιες. Μάλιστα, εντός του μήνα, αναμένεται η ανακοίνωση ενός ακόμη σποτ, αυτή τη φορά για τη στήριξη του τουρισμού.

«Η επόμενη περίοδος θα είναι πολύ δύσκολη, ξέρουμε τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε, γι αυτό πρέπει να είμαστε κοντά στην κοινωνία και την αγορά. Η κυβέρνηση έχει κάνει κάποια πράγματα, απομένουν να γίνουν πολλά ακόμα, όμως. Υπάρχουν κλάδοι, ΚΑΔ, που δεν έχουν ενταχθεί σε καμία διαδικασία αποζημίωσης. Θα πρέπει να στηρίξουμε, επίσης, τα τοπικά προϊόντα και τις τοπικές επιχειρήσεις. Δε φοβάμαι τις θέσεις εργασίας που θα χαθούν από τα λουκέτα στις πολυεθνικές, γιατί θα δημιουργηθούν νέες στον πρωτογενή, το δευτερογενή τομέα και στις υπηρεσίες. Αυτή την αγορά πρέπει εμείς να στηρίξουμε», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μπασδάνης.

Εκ μέρους της ΟΕΒΕΜ, η γενική γραμματέας, Δωροθέα Καναβιτσά, σημείωσε ότι η δράση που παρουσιάζεται έχει άξονα τους επαγγελματοβιοτέχνες και τόνισε ότι είναι απαραίτητη η συνεργασία όλων, αφού τα προβλήματα είναι κοινά.

Τέλος, ο πρόεδρος της ΟΕΒΕ Μαγνησίας, Κώστας Τσουράπας, δήλωσε πως χρειάζεται η συνεργασία όλων για την ανάκαμψη της οκονομίας.

Οι συντελεστές

Πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι οι ίδιοι οι επαγγελματίες, που καλούν τον κάθε καταναλωτή ξεχωριστά να συνδράμει στην τόνωση της τοπικής οικονομίας, στηρίζοντας την τοπική αγορά και τις βολιώτες υπηρεσίες.

Οι συντελεστές είναι οι εξής:

Σκηνοθεσία: Γιώργος Λάγδαρης

Σενάριο: Θέκλα Καμμένου – Γιώργος Λάγδαρης

Voice over: Μένια Παπαδημητρίου

Γραφίστας – δημιουργικό: Σταμάτης Παπαδήμος

Στα γυρίσματα συμμετείχαν σε ρόλο ηθοποιών οι καταστηματάρχες που εκπροσωπούν και τα τέσσερα τμήματα του επιμελητηριακού φορέα: Ελίνα Ζήση – La poupee Boutique, νίκη Αγριδοπούλου – Dtales Jewel Design, Αποστόλης Φιλίππου – πωλήσεις δερμάτινων ειδών – επιδιορθώσεις υποδημάτων, Παντελής Γιαννόπουλος – κομμωτήριο (πρόεδρος Κομμωτών), Μαρία Τσελεπή – Χρηστάκη – γλυκισματοποιείον (πρόεδρος Ζαχαροπλαστών), Απόστολος Παππάς – βολιώτικη πιλοποιία και Βασίλης Κωστόπουλος – Café de Flore.

akroama.gr

 

Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις