Η Βουλευτής Μαγνησίας ΣΥΡΙΖΑ κ. κ. Παπανάτσιου παραβρέθηκε τη Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου στη σύσκεψη που συγκάλεσε το Διοικητικό Συμβούλιο του Φορέα Διαχείρισης της Α΄ Βιομηχανικής Περιοχής Βόλου για να συζητηθούν οι τελευταίες εξελίξεις σχετικά με την διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής από την Α΄ Βιομηχανική Περιοχή Βόλου καθώς και άλλα θέματα που αφορούν την Α΄ ΒΙ.ΠΕ. Βόλου.
Η Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος κα Ιωάννα Κιντά ενημέρωσε τους Βουλευτές Μαγνησίας για τη θετική εισήγηση του φορέα σχετικά με τη διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής από την Α΄ ΒΙ.ΠΕ. και τόνισε ότι είναι σημαντικό να προβλεφθεί σταθμός στην Α’ ΒΙΠΕ, ώστε να μπορούν να την χρησιμοποιήσουν και οι επιχειρήσεις. Αναφέρθηκε επιπλέον στα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Φορέας Αυτοδιαχείρισης με κυριότερο τον αποκλεισμό από τα προγράμματα ΕΣΠΑ.
Η Κατερίνα Παπανάτσιου σε σύντομη τοποθέτηση προς τα μέλη του ΔΣ δήλωσε:
«Στηρίζουμε το project του Φορέα Αυτοδιαχείρισης της Α’ ΒΙΠΕ Βόλου και επιθυμούμε σύντομα η Βιομηχανική ζώνη να αποτελεί πόλο έλξης για τις επιχειρήσεις. Είμαστε απόλυτα σύμφωνοι με την πρόταση να υπάρξει διασύνδεση της Α΄ΒΙΠΕ με το λιμάνι και ως κυβέρνηση κινηθήκαμε προς αυτή την κατεύθυνση. Η ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας, έργο που βρισκόταν σε εξέλιξη κατά τη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, εξυπηρετεί την ένταξη της σιδηροδρομικής γραμμής του Βόλου στο γενικότερο σχεδιασμό της σύνδεσης των βιομηχανικών περιοχών και των λιμανιών της χώρας με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, την Α’ ΒΙΠΕ και το λιμάνι του Βόλου.
Στις 17-3-2019 υπογράφηκε προγραμματική σύμβαση μεταξύ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, του ΟΣΕ, της ΓΑΙΑΟΣΕ και του ΕΡΓΟΣΕ για την εκπόνηση μελέτης σχετικά με τις συνδυασμένες μεταφορές.
Η ολοκλήρωση της συγκεκριμένης μελέτης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για τη δημιουργία δικτύου συνδυασμένων μεταφορών στο νομό Μαγνησίας, κρίνεται απολύτως απαραίτητη.
Δυστυχώς, η πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση της κυβέρνησης της ΝΔ, με την οποία παραχωρούνται στον ΟΛΒ τα δικαιώματα διαχείρισης και εκμετάλλευσης ακινήτων του ΟΣΕ εντός της χερσαίας ζώνης, ουσιαστικά ακυρώνει τη προσπάθεια που είχε ξεκινήσει. Ολόκληρη η σχετική μελέτη βρίσκεται στον αέρα μετά τη νομοθετική αυτή ρύθμιση, αφού η διασύνδεση της Α’ ΒΙΠΕ με τη σιδηροδρομική γραμμή, δεν έχει κανένα νόημα, εάν αυτή σταματάει στην είσοδο του ΟΛΒ.
Από την πλευρά μας θα σταθούμε δίπλα στα αιτήματα του Φορέα Διαχείρισης με στόχο την ύπαρξη λύσεων στα μεγάλα θέματα για την ανάπτυξη της περιοχής.»
e-thessalia
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις