Στην προκήρυξη μελέτης 977.000 ευρώ για την επικαιροποίηση υφιστάμενης μελέτης από το 201ο και τη συμπλήρωσή της με κτηματολογικά δεδομένα κ.α., προχωράει η Περιφέρεια Θεσσαλίας μετά τη θετική στάση του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών.
Σε συνέντευξη Τύπου στο Διοικητήριο της Περιφερειακής Ενότητας Μαγνησίας στον Βόλο, ο Περιφερειάρχης Κων. Αγοραστός και η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας κα Δωροθέα Κολυνδρίνη, ανακοίνωσαν την πρωτοβουλία της Περιφέρειας η οποία “ξεπαγώνει” τον Περιφερειακό μετά από το 10ετές τέλμα στον οποίο τον παράτησε η κεντρική Διοίκηση.
Για να προχωρήσει η υλοποίηση του έργου στον “τυφλό” περιφερειακό ο οποίος σταματάει σήμερα λίγο μετά την ΑΓΕΤ, απαιτείται επικαιροποίηση όλων των δεδομένων, συμπλήρωση με ελλέιψεις όπως κτηματολογικά δεδομένα, επικαιροποίηση εργασιών οδοποιίας, μελάτη αντιπλημμυρικής προστασίας της Αγριάς με τάφρο, 4 ισόπεδους κόμβους κ.α.
Στην ουσία πρόκειται για νέο Εθνικό οδικό δίκτυο από Αγριά έως Μαλάκι , μήκους 6,3 χιλιομέτρων για το οποίο υπάρχει χάραξη και θα ακολουθηθεί ενώ σε επόμενο στάδιο θα γίνει μελέτη για το τμήμα Μαλάκι – Αφέτες.
Ο νέος δρόμος θα διαθέτει 1,5 λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και παράπλευρο δρόμο ενώ θα υπάρχει πρόβλεψη για προσβασιμότητα όλων των κατοίκων των περιοχών διέλευσης.
Ο Περιφερειάρχης ευχαρίστησε τον Υπουργό κ. Καραμανλή για τη συνεργασία και τόνισε πως η Περιφέρεια επιθυμεί και την αρμοδιότητα για να κατασκευάσει το έργο, όπως; έκανε με την Κάρλα και άλλα έργα τα οποία βάλτωναν για χρόνια.
Η Αντιπεριφερειάρχης κα Δωροθέα Κολυνδρίνη τόνισε πως η Περιφέρεια, μετά τον κόμβο στα Αστέρια, έρχεται να δώσει λύση στον παραλιακό άξονα προς Μαλάκι, όπου τη θερινή περιόδο παρατηρούνται κυκλοφοριακά ζητήματα, καθυστερήσεις, περιβαλλοντική επιβάρυνση λόγω καυσαερίων κ.α.
Για το τμήμα Μαλάκι – Αφέτες, επισημάνθηκε ότι υπάρχει προμελέτη και οι τεχνικές υπηρεσίες θα εξετάσουν τι χρειάζεται για να προχωρήσει και για αυτό το τμήμα δημοπράτηση μελέτης.
Τέλος ο κ. Αγοραστός αναφέρθηκε στη μελέτη Μπουρμπουλήθρα – ανισόπεδος κόμβος Λαρίσης την οποία υλοποιεί το Υπουργείο με χρηματοδότηση της Περιφέρειας και τόνισε πως έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί αλλά υπάρχουν καθυστερήσεις όπως η επικαιροποίηση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, η οποία έληξε το 2019 (!), ζητήματα με τον ΟΣΕ για τις γραμμές, με τη ΔΕΥΑΜΒ για τον Βιολογικό κ.α.
Ακολουθήστε το HappenedNow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε ολες τις ειδήσεις μας στο Facebook Group και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις